John-Abruzzi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hallo, noen her som har vert i Nice i Frankrike? hvordan er det der , jeg skal dit til sommeren, hvordan er det med aldersgrenser og slik Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Var i Nice for en del år tilbake, var vel for 4 år siden. Der vi bodde (kompisen min har sommerhus der) var litt oppe i fjellene, men kjempedigg uansett. Er ikke lange avstander å reise hvis man vil andre steder eller, kan anbefale både Monaco og Cannes. Knallsteder! Aldersgrensene testet vi ikke ut, da vi var med folk som nok ikke hadde vært så begeistret for det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jøss, dit skal jeg også til sommeren. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Nice er en flott by koselig men allikavel passe stor var på ferie der i fjor,veldig hyggelige mennesker som franskmenn oftest er. Jeg vil anbefale en tur over til Monaco som er verdt å få med seg. Men det er en ting jeg vil advare deg mot , ,jeg ble forsøkt dopet ned på en bar i Nice,så pass på drinken din. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) noen som vet om det er slik at en kan låne scooter eller no, uten lappen, om det er mange strippeklubber og slik:P er det en party plass? Endret 7. januar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen som vet om det er slik at en kan låne scooter eller no, uten lappenHva tror du forsikringsselskapet sier dersom du blir utsatt for en trafikkulykke på scooteren og får masse utgifter til sykehusopphold og hjemsendelse med spesialtransport? Tror du reiseforsikringen dekker dette dersom du kjører uten gyldig førerkort? Neppe... Når jeg leide scooter i Hellas sommeren 2004 tok de kopi av førerkortet før jeg fikk ta i bruk scooteren. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 jeg har lappen, men en annen jeg reiser med har ikke det:P Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Er det mange single "kåte" damer der? Lenke til kommentar
Missen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal og til Nice i sommeren 07 Men skal bo et sted som ikke er så langt fra Bordeaux Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er det mange single "kåte" damer der? 7675299[/snapback] Er det det du er ute etter så er kanskje Ibiza et bedre sted for deg... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har vært i Nice, noen kule spesielle barer der, fin promenade og gamleby. Innbyggerne kunne stort sett snakke engelsk, noe de stort sett ikke gjør/vil i resten av landet. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tja, Nice er som sagt nære Cannes og Monaco gå ikke glipp av de to stedene Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har vært nede på kysten mange ganger, og kom sist tilbake derifra på onsdag. Er ikke den med mest oversikt over utesteder, men Juan Les Pins og St Tropez skal visst være partybyene. Vi var innom et diskotek i Nice, men jeg syntes det var labre greier og alle som ble sluppet inn kan umulig ha vært 18 år. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 hva med en ung dame i frankrike? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Aldersgrenser er greit i Frankrike Men personlig så syntes jeg byen var litt stor. Vår klasse var både der og i Aix i Provence. Der var det mye bedre, en liten by som man raskt blir kjent i og som man greier å sjangle hjem i. For å si det sånn. 2 stjerneshotellet vår i Aix var bedre enn 3stjernes hotellet vår i Nice. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Priser på prostituerte rundt om i verden kan dere diskutere et annet sted. Jeg ser ikke noen grunn til at forumet skal tilrettelegge for den slags aktiviteter. Noen poster er slettet. Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Endret 9. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har vært i nice tre ganger, seinest nå i sommer- og noe jeg reagerte på var rett og slett at det var så ufattelig dyrt på alle klubbene. Mange av de største tok 10 euro i inngangspenger, og det kostet 6 euro for en drink. Ellers ville jeg anbefale gode badesko med feste rundt hele foten (ikke bare flip-flops) da det bare er steinstrand. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 hva var aldersgrensene på ting der nede da?...tobakk, alkohol, klubber.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har vært i nice tre ganger, seinest nå i sommer- og noe jeg reagerte på var rett og slett at det var så ufattelig dyrt på alle klubbene. Mange av de største tok 10 euro i inngangspenger, og det kostet 6 euro for en drink. Ellers ville jeg anbefale gode badesko med feste rundt hele foten (ikke bare flip-flops) da det bare er steinstrand. 8343230[/snapback] Det er vel omtrent halv pris av i Norge? Synes ikke det var ufattelig dyrt. Dessuten er ikke Nice det samme som Costa Del Sol. Nice er og har vært en rikmannsby. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. Dette gjelder de to naboene som tar MSN chatten sin her. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå