H.M.Kongen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Noen som har 43" plasma fra pioneer her?svigerfaren min har det serru og det hr brent seg fast en logo også spurte han meg om hva man kunne gjøre med det og jeg pleier og sette på sånn vask på samsung plasma'n min men jeg finner ikke noe om det i bruksanvisningen til tv'n hans som jeg lasta ned fra pioneer.no.jeg har ikke vært der nede og trykt så det kan hende jeg finner ut av det bare jeg får trykt litt men hvis noen her har samme fjernsyn så hyl ut.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En kamerat av meg hadde litt hell med å lage en DVD som viste et helt hvitt bilde over lang tid. Har også hørt om noen som har satt på TV'n på en kanal uten signaler (bilde med snø/støy/etc) over lengre tid. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Det var vist snø som var tingen.jeg ringte en kompis som jobber på expert og som solgte han den tv'n og han sa snø var det beste..på tv'n min så blir skjermen hvit med en svart litt tykk stripe som går att og fram..rart det ikke var no sånt på den pioneer'n. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det beste hadde vært å bruke hele bilder av rød, grønn, blå, hvit og sort som flikret om hverandre. En metode ofte brukt for å "vekke" døde piksler. Du må nok finne en slik filmsnutt på nett og brenne på DVD for så å spille av på TVen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå