XtaZ Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hei. Jeg vil koble Wii opp mot nett men har ikke trådløs router her hjemme, så da lurte jeg på om det er mulig å bruke laptopen min som har innebygd trådløsnett til å koble den opp mot nett?? F.eks ved å bridge lokal tilkoblingen med trådløs tilkoblingen på en eller annen måte. Har ikke peiling på dette selv så er det noen som vet om dette er mulig eller har gjort det selv allerede? Hvordan er fremgangsmåten isåfall?? Takker for svar Endret 24. desember 2006 av XtaZ Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tror ikke det funker siden bærbar'en din neppe har access point. Men du kan kjøpe en wifi usb plug som er laget for Nintendo sine produkter (DS/wii) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ta en titt på denne tråden, det virker nemlig som ad-hoc skal fungere.. Du leser vel engelsk? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ok. Jeg får ta å prøve dette da takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå