mlwirak Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Flott om du kan kommentere svaret ditt her, hva har du f.eks. tenkt å kjøpe? MLW Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Da står det 100 % ja, ingen andre svarer!! :smile: jeg har allerede handlet noen julegaver, til søster'n og slikt.. Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 jeg har handlet DVD'er til hele familien på http://www.play.com (Vi får håpe dem ikke leser dette her!) Søstera mi er håpløs fantasy-fanatiker, og hun kommer til å dø av begeistring når jeg kommer med løven, heksa og klesskapet-dvd til henne. hoho! Til faren min kjøpte jeg originalutgaven av "planet of the apes" Til moren min "casablanca" og lillesøstra mi "the princess bride" Alt i alt, kanskje de mest meningsfylte julegavene du kan gi på et noenlunde billig grunnlag (betalte vel ca 120 i gj. snitt for disse på play.com) anbefales! Hei hopp! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har bestilt en julegave til megselv på nett. En julegave med avkastning... Bestilte en router, for leieboeren ønsket seg internettforbindelse, og det gir meg litt ekstra hver mnd. :smile: For øvrig er allt handlet inn av gaver. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Finnes det et julegave alternativ for oss som ikke årker å tasse ut i snøen å handle presanger til alle? -jeg har ikke lyst til å gi dvd'er til slekta.. (har ikke spiller... og kjøpe en spiller til slekta er bare dyrt.. ) Lenke til kommentar
spolar Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har allerede kjøpt gave til meg selv og familien. Nikon Coolpix 4300 og et sony IP55 DV-kamera. Begge kjøpt hos nettbutikk til hyggelige priser. Kjempefonøyd med varene og nettbutikkene (stor stjerne til www.amraamPC og RoDa Detalj as)!!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Planlegger å handle masse fine presanger til meg selv i februar/mars (nv30, granitebay, HT P4) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 hvorfor blei min post slettet? og min avstemning? jeg svarte nei, og forklarte hvorfor... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Det var ikke julestemning nok over den. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Du stemte rett etter at jeg la ut pollen, dessverre la jeg ut pollen med en feil; "Nei"/"Vet ikke" havnet på samme alternativ. Derfor slettet jeg den og opprettet den på nytt. MLW Quote: Fake skrev (2002-11-23 10:22):hvorfor blei min post slettet? og min avstemning? jeg svarte nei, og forklarte hvorfor... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg brukte for første gang en web-shop, kjøpte 128 MB Photo Steno Compact Flash kort fra MPX. Bestilte natt til mandag og tirsdag dagen etter kunne jeg hente det på postkontoret. Helt utrolig synest jeg! -Dette blir den første julegaven i år, til min fars S30. -Jan Ove- Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Kommer nok til å kjøpe en del julegaver til meg selv på nettet i år...f.eks CPU, hovedkort osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå