Camsen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg skal kjøpe meg en strømforsyning, 450w+ Noen anbefalinger? Har lyst på Raidmax Volcano, men kan ikke finne den noen plass Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg skal kjøpe meg en strømforsyning, 450w+ Noen anbefalinger? Har lyst på Raidmax Volcano, men kan ikke finne den noen plass 7566488[/snapback] Hiper 480w ocz modstream 450w Tagan easycon 480w minst 500w tror jeg vel er noen sikkre valg Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ville valgt Mist 500w av de der. Corsair hx520 er et annet alternativ, om enn noe dyrere. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Corsair HX520W er et godt valg ja. Har bestillt meg en selv. Etter å ha lest SPCR sin test var jeg ikke i tvil: The new Corsair PSUs are not only aimed at the power-demanding PC gamer, but also the growing class of quiet PC enthusiasts who also want to be able to run some seriously powerful gear. The HX620W and HX520W deliver clean, ultra-stable power under a wide range of demanding conditions. They also happen to be about the quietest fan-cooled PSUs we've tested to date, matching the best of the Seasonic S12s. They are also energy efficient, matching and even besting many of the 80 Plus certified models we've tested. The modular sleeved cables ease the challenges of keeping the system tidy and aerodynamic for optimal airflow, which is especially important if you wish to maximize cooling with the slowest of fans for the lowest noise. To top it all off, Corsair offers a five year warranty, which is the longest for any computer power supply we know of. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå