Fiola Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Etter det jeg kan lese meg til er det ingen vifter på f.eks. Komplett som kan måle seg med denne ? Har noen egne erfaringer med denne kontra vifter fra Komplett mht støy og kvalitet ? Med andre ord - er den verdt de ekstra pengene ? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har denne på servern min. eneste jeg hører er hardisken som skrur seg av og på i blant. a er av topkvalitet og er den beste vifta jeg noen gang har hatt. skulle likt hatrt en slik på p4også. Eneste som kan klages på er at ledningene kunne vært surret sammen Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Kjører denne vifta jeg og på hoved maskina mi. Har en XP 2000 og ligger jevnt på +-50 grader. Er utrolig stille og fin. Det som bråker nå er disker og kabinett vifter :smile: Anbefalest! Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Takk takk - da har jeg bestemt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå