Gå til innhold

Når kan jeg få lov til å være dps som warrior?


Anbefalte innlegg

Om dere har dps-warriors med tanking som primærrolle burde de vel ikke være dps-warriors i det hele tatt.

Warriors kan fint gå 2h i dagens 5/10-mannsinstanser.

 

OT: Ellers synes jeg det er litt for mange warriors som forteller andre klasser hvilken rolle de har (healere). Forvent ikke at en pala/druid/prest skal heale deg i feks bg's. Og om de gjør det så takk dem for det. Eneste mere pinlige enn en dårlig gearet warrior som skriker ut om heal er vel en dårlig gearet pala som gjør det samme :)

7586927[/snapback]

 

 

Det gjør jo jobben våres mye enklere da hvis vi faktisk får heal. Har opplevd alt for mange ganger å ikke få heal når jeg prøver å tanke drek i AV. Priest får shadow, Druid Feral og Palla dps, og glemmer helt at det er kjekt med en som tanker drek;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer jo helt an på hvem som prøver å tanke. Om det er en warrior med t2-3 + et anstendig skjold, så har jeg ingen problemer med å bruke de fattigslige 3000 manaene mine på å heale vedkommende. Er det dualwield-knøler med Valor, så er det ikke noe poeng. Da går manaen til bearform og deilige 14k armor. :)

7591972[/snapback]

 

Hehe santsant. Det er vel ikke så mange med valor som tar på seg ansvaret å prøver å tanke;)

 

litt off topic: Aldri spilt healer,men hvor mange anstendige heals er 3k mana?:)

Lenke til kommentar
Om dere har dps-warriors med tanking som primærrolle burde de vel ikke være dps-warriors i det hele tatt.

Warriors kan fint gå 2h i dagens 5/10-mannsinstanser.

 

OT: Ellers synes jeg det er litt for mange warriors som forteller andre klasser hvilken rolle de har (healere). Forvent ikke at en pala/druid/prest skal heale deg i feks bg's. Og om de gjør det så takk dem for det. Eneste mere pinlige enn en dårlig gearet warrior som skriker ut om heal er vel en dårlig gearet pala som gjør det samme :)

7586927[/snapback]

 

 

Det gjør jo jobben våres mye enklere da hvis vi faktisk får heal. Har opplevd alt for mange ganger å ikke få heal når jeg prøver å tanke drek i AV. Priest får shadow, Druid Feral og Palla dps, og glemmer helt at det er kjekt med en som tanker drek;)

7591894[/snapback]

 

Akkurat det du sier her er hva jeg opplever også.

Tullete shadowprester og feral druids healer ikke dem som "ofrer" seg for å tanke.

Har mange ganger hatt lyst til å si fra, men gir bare faen. Det er nok av andre kjeftesmeller i AV, vil ikke bli en av dem.

 

Faktisk tapte vi to AV kamper i går pga tosker som det her.

Tanken fikk ikke heals, og Drek drepte alle som prøvde å gjøre dps.

Der ser man shadow prester og druids i catform..

Har en shadowpriest selv, og faen heller noe slikt ville jeg aldri gjort.

 

2 ganger skjedde det her på rad. Mens vi prøvde for 3 gang vant Horde.

Etter kampen ser man at Horde har healet ca 40% mere enn Alliance.

Er det slik for flere her?

Lenke til kommentar
litt off topic: Aldri spilt healer,men hvor mange anstendige heals er 3k mana?:)

7592027[/snapback]

 

På en godt utstyrt tank (med nok armor/dodge/def og hp til å tåle et slag eller tre før en heal kommer) blir 3.3k mana rundt 10-12.000 hp. Jo mindre tanken tåler, jo kjappere (og mer ineffektive) heals må man bruke.

 

Altså, dette er i feral-gear med minimal bonus til +healing.

Lenke til kommentar

Jeg har warrior som main så jeg er veldig godt vant til ikke å få heal. Jeg har prest som alt og etter å ha healet til exhalted i feks AV så fikk jeg nok. Det irriterer ganske mye å få slengt kommentarer hele tiden. Det har liksom ingenting å si om man er oom eller om man er stein død, heale skal man, NÅ. Jeg fikk nok da jeg begynte å få spit-emotes fordi jeg ikke healet da jeg ikke hadde mana. Nå går jeg stort sett shadow. Healer ved behov i wsg.

AV vinnes stort sett hele tiden på min server. Vi har alltid noen som skriker heal. Vi har alltid noen som looter dogs. Vi har alltid noen som puller warmasters uansett om vi har alle gy's eller ingen. De få gangene vi har tapt har det vært pga egne tullinger og muligens bruk av exploit fra hordesiden. I løpet av noen få dager klarte horde å ta aidstation lenge etter vi tok hut, men vanndar gikk ned lenge før vi tok drek. Har ennå ikke helt skjønt hvordan de fikk til det.

Nå er det iallefall tilbake til normalen igjen. Horde har enten ingen klar taktikk i av eller så evner de ikke å gjennomføre den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...