Espen_k Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hvordan speiler jeg et bilde? hva kan jeg evt. bruke for å speile et bilde? Skjønner hva jeg mener? Endret 24. desember 2006 av Espen_k Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) adobe photoshop eller paintshop pro feks......mange program gjør dette Endret 24. desember 2006 av tommkarl Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Mener du speile som å ha et speil i bildet eller å snu bildet så -> blir til <- Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Mener du speile som å ha et speil i bildet eller å snu bildet så-> blir til <- 7566212[/snapback] Riktig Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sann helt enkelt og basic så bruk paint (Start, kjør, mspaint) åpne bildet og merk det som skal speiles (ctrl+a for hele bildet). Høyreklikk og velg flip/roter (Flip/rotate på engelsk). Der har du den enkle utgaven. Den vanskelige får noen andre komme med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå