Labraxas Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Originalt postet i kategorien Forum > Hardware > Mus, tastatur, o.l. men fikk tips om at dette kanskje var ett bedre sted å spørre. Jeg har en laptop med blutooth. Hvis jeg kjøper bluetooth tastatur og PC-mus, vil jeg da kunne bruke disse uten å benytte meg av usb-bluetooth mottageren som ofte følger med slike tastaturer og PC-muser? Dette ville i alle fall gjøre det enklere å bruke slike trådløse enheter. Endret 23. desember 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ja, det går fint det, har selv gjort det på min bærbare. Logitech Elite Keyboard og MX900 mus. Gikk ikke like bra i Vista RC1, dog. Tastaturet virket i et kvarter, mens musa funket kun sporadisk... I XP var det overhodet ingen problemer. PS: Logitech leverer ikke med mottaker/dongle en gang i sin mus ment for laptopbruk med blåtann Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Takk for svaret, det gleder meg stort at jeg slipper å ha en sånn stygg tælp stikkende ut av USB-porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå