Viper666 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) I løpet av den siste tiden ser jeg at komplett har fått mye diss pga feilprising etc, og "gudene" vet at jeg også har bidratt til dette. Etter mer nøyaktig lesing av forumets emner må jeg likevel si det nødvendig å påpeke hvor imponert jeg likevel er av den kommunikasjonen som foregår her mellom kunde og forhandler. Kundene kommer med ærlige og konstruktive påpekninger av feil og mangler som oppleves ved handel hos diverse butikker, og naturligvis går komplett.no igjen gang på gang. De er tross alt landets største (etter min kunnskap) nettbutikk for hardware. Det er etter min oppfatning godt å lese den seriøse oppfølging på de fleste innleggene komplett møter sine kunder med. Naturligvis er innleggene motivert av deres ønske om mersalg og å beskytte sitt renomme, likevel trekker jeg på smilebåndet av den ydmykheten og resolusjon til å løse problemene kundene har opplevd. Jeg syntes det var på tide at også litt positiv oppmerksomhet ble rettet mot denne løpende dialogen mellom kunde og forhandler, da jeg selv har opplevd flere ganger enn jeg kan telle til, hvordan butikk gir blaffen i kundetilbakemeldinger og turer videre uten hensyn til stemmen fra markedet som skriker dem i ansiktet etter fair behandling. så til forbrukerene (inkludert meg selv), ikke spar på riset ved dårlige erfaringer, men spar heller ikke på roset når det er på sin plass. Komplett er forhåpentligvis klar over hvilken positiv virkning denne type kommunikasjon har på deres virksomhet og vil fortsette med dette. Mvh Viper Endret 23. desember 2006 av Viper666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå