friskies Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Så denne på finn.no: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...=61&WT.svl=tabs Hva er dette? Er det svindel? Han har mange annonser ute. Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Den hadde jeg ikke kjøpt....virker suspekt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg ville holdt meg unna den, finner ingen andre henvisninger til den mobilen på andre nettsteder enn lignende annonser av samme fyren. Vet ikke om det er svindel men uansett ikke det er verdt forsøket. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Han har en webshop på www.50kr.net Er litt nysgjerrig på telefonen. Regner med at det er en kinatelefon av tvilsom kvalitet? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Han selger jo disse i bøtter og spann, men allikevel er det ikke et ord å finne på nettet om telefonene. The truth is out there! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er nok en billig kina-kopi ja. Tvilsom telefon. Sikkert en kopi av Nokia N80/6280. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Den er nok ikke verdt så mye som han skal ha for den, for å si det sånn. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hadde sikkert vært litt gøy å ha en slik telefon, men som med all annen gambling er det en hovedregel som alltid bør følges: Aldri sats mer en du har råd til å tape. Ettersom det ikke finnes noe særlig info om telefonene på nett ville jeg nok ha tenkt meg om to ganger. Har du råd til det kan du jo knjøpe den men ikke forvent deg alt for mye. Men på den andre siden har jeg vært borti enkelte "kopier" som nesten er bedre en orginalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå