Carl M Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Begge er ubrukelige, men å kritisere en 15-åring for å interessere seg for "voksne" emner er jantelov på høyt nivå. 7566136[/snapback] Mjoa, strengt talt er det ikke å skille seg ut når en 15-åring interesserer seg for "voksne" ting... Det er bare helt vanlig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Når du er en unge så skal du oppføre deg som en, da er det vel alt under 18. Det hørtes litt feil ut. Bare ikke prøv å lek vokse hvis man er et barn, det jeg mente Endret 24. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vi, du, jeg, alle personer, utvikles i løpet av puberteten. Vi danner faktisk personligheten våres så tidlig som 7-8-års alderen. Dummeste jeg har hørt. Personligheten vår er enkelt og greit en haug med tanker, følelser og hormoner, og de blir påvirket og forandrer seg etter alt du gjør og er igjennom, hele livet. Tanken om at man har en bestemt personlighet, og skal prøve å være seg selv mest mulig er absurd. Greit, det får være det dummeste du har hørt. Når vil du si at vi danner vår egen personlighet? Måten du oppfører deg i voksen alder kommer av barndommen din. Du endrer ikke måten du oppfører deg drastisk i det du fyller 18 år, for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har vel vært den jeg så lenge jeg kan huske. (doh) Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er ingenting veslevoksent eller barnslig med å gå julebukk. Hvis det er barnslig å hygge seg med venner og ha tradisjoner, da er det noe galt med verden. 7566634[/snapback] Vel, det er noe galt med verden.... ...men en har fortsatt lov til å hygge seg. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vel, det er noe galt med verden.... ...men en har fortsatt lov til å hygge seg. 7569471[/snapback] Enig. Skal ha pyjamas party hjemme hos meg om ikke så lenge. Skal rope "putekrig" med en gang sjansen byr seg Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Greit, det får være det dummeste du har hørt. Når vil du si at vi danner vår egen personlighet? Måten du oppfører deg i voksen alder kommer av barndommen din. Du endrer ikke måten du oppfører deg drastisk i det du fyller 18 år, for å ta et eksempel. 7568701[/snapback] Les hva jeg skriver da. Den er under kontinuerlig påvirkelse og foranderer seg gjennom hele livet. Drastisk miljøskifte i f.eks 15 års alderen kan over tid totalt forandre personligheten din. Og hvem har sagt at det skal skje plutselig når du fyller et bestemt årstall? Har du lest posten min? Jeg sier jo det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå