Gå til innhold

hva er best og være? veslevoksen eller barnslig?!

dynamittharry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingenting veslevoksent eller barnslig med å gå julebukk. Hvis det er barnslig å hygge seg med venner og ha tradisjoner, da er det noe galt med verden.

7566634[/snapback]

Det å gå julebukk har jeg ingenting i mot, det er bare den delen hvor de gjør faenskap etterpå jeg ikke er så stor fan av.

Det heter julskåka her oppe, og er litt annerledes enn julebukk tror jeg =)

Ellers så tar jeg muligens ting litt mer seriøst enn dynamittharry. Han ser vel på det meste som lek og moro, mens jeg tar enkelte ting litt mer seriøst.

Han kan være seriøs også, for all del.

Lenke til kommentar

Okei.

Her er min oppfatning av meg selv, dere får bestemme om jeg er veslevoksen eller ikke:

- Tar skolen ganske seriøst, vil være der for å lære noe.

- Er ganske slapp på skolen, ikke bestandig 100% oppvakt, men jeg gjør det jeg skal (i de fleste tilfeller), og gjerne litt mer.

- Gjør knapt lekser.

- Drikker og liker kaffe

- Synes det er interessant med politikk, interessert i samfunn generelt.

- Må finne ut av hvordan ting funker.

- Har god kommunikasjon med jenter.

- Krangler ganske mye om lover og regler.

- Liker å diskutere.

- Liker å prate.

- Liker å være med venner, så lenge det ikke blir gjort faenskap.

- Liker å bare være med jenter.

- Er ganske leken.

- Liker å klatre.

- Liker å kose.

- Går i anminnelige klær, hettegenser og dongeribukse.

Det jeg kom på her og nå.

Lenke til kommentar

Definitivt barnslig!

Det kommer jeg ikke til å legge av meg heller.. Er ikke bare meg i min familie :p

Uansett.. Veslevoksen irriterer meg! Spesielt sånne folk som drikker og røyker for å være tøffe, og ellers passer på alle og tror de har hele roen. Spiller når de snakker med voksne o.l :p Nei fy faen! Nå ble jeg sint her på selveste julaften! :p

Lenke til kommentar
Vi, du, jeg, alle personer, utvikles i løpet av puberteten. Vi danner faktisk personligheten våres så tidlig som 7-8-års alderen.

7566661[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. Personligheten vår er enkelt og greit en haug med tanker, følelser og hormoner, og de blir påvirket og forandrer seg etter alt du gjør og er igjennom, hele livet.

Tanken om at man har en bestemt personlighet, og skal prøve å være seg selv mest mulig er absurd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...