Onyx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kanskje noen personer blir fortere modne enn andre? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Spørs hvor gammel en er, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vi, du, jeg, alle personer, utvikles i løpet av puberteten. Vi danner faktisk personligheten våres så tidlig som 7-8-års alderen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er ingenting veslevoksent eller barnslig med å gå julebukk. Hvis det er barnslig å hygge seg med venner og ha tradisjoner, da er det noe galt med verden. 7566634[/snapback] Det å gå julebukk har jeg ingenting i mot, det er bare den delen hvor de gjør faenskap etterpå jeg ikke er så stor fan av. Det heter julskåka her oppe, og er litt annerledes enn julebukk tror jeg =) Ellers så tar jeg muligens ting litt mer seriøst enn dynamittharry. Han ser vel på det meste som lek og moro, mens jeg tar enkelte ting litt mer seriøst. Han kan være seriøs også, for all del. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hater veslevoksene folk.. 7566635[/snapback] WORD! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Helt klart best å være barnslig. Jeg er barnslig som fy, men ei om noen skal kalle meg veslevoksen. Det jeg selv legger i ordet vekslevoksen er vel å prøve å være noe man ikke er. Er vel bedre å være "ekte" barnslig? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hater veslevoksene folk.. 7566635[/snapback] WORD! 7566678[/snapback] ja ta med EXCEL også vel!! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvis du forstår meningen med ordene barnslig og veslevoksen er du ingen av delene.. God jul forresten. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hater veslevoksene folk.. 7566635[/snapback] WORD! 7566678[/snapback] ja ta med EXCEL også vel!! 7566712[/snapback] EXCEL! Endret 24. desember 2006 av DennisV Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vel, jeg har i allefall en annen mening i ordet veslevoksen enn dere har ^^ Jeg er ikke sånn veslevoksen som dere beskriver her i tråden =) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Barnslig. Bare du beholder en slags ironi da.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hva hvis man sier veslevoksen med sans for humor? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vel, jeg har i allefall en annen mening i ordet veslevoksen enn dere har ^^Jeg er ikke sånn veslevoksen som dere beskriver her i tråden =) 7566732[/snapback] veslevoksen ~voksen om barn: (altfor) forstandig, snusfornuftig Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Okei. Her er min oppfatning av meg selv, dere får bestemme om jeg er veslevoksen eller ikke: - Tar skolen ganske seriøst, vil være der for å lære noe. - Er ganske slapp på skolen, ikke bestandig 100% oppvakt, men jeg gjør det jeg skal (i de fleste tilfeller), og gjerne litt mer. - Gjør knapt lekser. - Drikker og liker kaffe - Synes det er interessant med politikk, interessert i samfunn generelt. - Må finne ut av hvordan ting funker. - Har god kommunikasjon med jenter. - Krangler ganske mye om lover og regler. - Liker å diskutere. - Liker å prate. - Liker å være med venner, så lenge det ikke blir gjort faenskap. - Liker å bare være med jenter. - Er ganske leken. - Liker å klatre. - Liker å kose. - Går i anminnelige klær, hettegenser og dongeribukse. Det jeg kom på her og nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg er voksenvesle. also omvendt av vanelige veslevoksne. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Signaturen din beskriver alt da Bundy... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Definitivt barnslig! Det kommer jeg ikke til å legge av meg heller.. Er ikke bare meg i min familie Uansett.. Veslevoksen irriterer meg! Spesielt sånne folk som drikker og røyker for å være tøffe, og ellers passer på alle og tror de har hele roen. Spiller når de snakker med voksne o.l Nei fy faen! Nå ble jeg sint her på selveste julaften! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Helt klart barnslig..det finnes ikke no verre enn veslevoksne drittunger.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hater veslevoksene folk.. 7566635[/snapback] You got my vote on that! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vi, du, jeg, alle personer, utvikles i løpet av puberteten. Vi danner faktisk personligheten våres så tidlig som 7-8-års alderen. 7566661[/snapback] Dummeste jeg har hørt. Personligheten vår er enkelt og greit en haug med tanker, følelser og hormoner, og de blir påvirket og forandrer seg etter alt du gjør og er igjennom, hele livet. Tanken om at man har en bestemt personlighet, og skal prøve å være seg selv mest mulig er absurd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå