Gå til innhold

hva er best og være? veslevoksen eller barnslig?!

dynamittharry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Barnslig  :)

Værste jeg vet er folk på 15 som går i frakk, har sidesleik, drikker lattè og diskuterer politikk og næringsliv.

Du ville heller sett at vedkommende dropet sin store interesse for politikk og sluttet å drikke favorittdrikken sin for å blidgjøre deg? Samfunnet trenger flere 15-åringer som er interessert i politikk, og færre bedrevitere som deg.

Lenke til kommentar

Må bare få forsvare meg selv litt her :p

Jeg går verken med frakk, drikker lattè, eller diskuterer næringsliv.

Politikk diskuterer jeg, men det er fordi jeg intresserer meg for det.

Med veslevoksen så tror jeg dynamittharry mener at jeg ikke blir med han for å gjøre jævelskap og når de går julebukk.

Jeg oppfører meg også litt mer voksent. Ergo, jeg tar skolen på alvor og prøver å få med meg mest mulig.

edit: Derimot så drikker jeg vanlig kaffe, og prater ganske mye med enkelte av lærerene på skolen og politikk osv.

Merk, jeg er også barnslig, men skiller ganske mye mellom seriøse ting (undervisning, jobb osv...), og fritid =)

- Bjarte

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Vel, fortrekker en 30åring som spiller playstation enn en gutt i 14årene som tror han har skjønt alt som har med livet og samfunnet å gjøre.

7566281[/snapback]

Thats me! og jeg er godt over 30.. :D

Veslevoksen er snålt på mindre barn som prøver å gjøre som de "voksne", men når de nærmer seg tenårsalder så det vel ikke like 'snålt' !!

God Jul! (nettop pynta juletret ferdig her... :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...