dynamittharry Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hva er best og være? veslevoksen eller barnslig?! zappza sier at det er best og være veslevoksen siden han er det! å jeg sier det er best og være barnslig! hva mener dere? er jo bare raringer som er veslevoksen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vær akkurat som du vil, bare du er deg selv Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 var ikke det jeg sporte om! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Barnslig Værste jeg vet er folk på 15 som går i frakk, har sidesleik, drikker lattè og diskuterer politikk og næringsliv. Selvfølgelig til en viss grense. Folk på 30 som ser på Sesam Stasjon, bruker smokk og drikker av flaske er litt bedre - men ikke så veldig. Endret 23. desember 2006 av EvenT Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Barnslig MEN det er grenser! "Min Sin" 14tisser som skriver livet sitt i msn nicket og vaser rundt og tror de er ganstere forde de røyker og knuser juletrelys. Får da være måte på! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Barnslig, uten tvil. Veslevoksne folk har jeg aldri likt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Prompehumor er jo morsomt. Litt barnslig er bare bra. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Prompehumor er jo morsomt. Litt barnslig er bare bra. 7566036[/snapback] Word. Man er jo bare barn èn gang, så litt moro må man få lov til å ha. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Synes nok barnslig er best å være ja... Men under visse grenser! Liker ikke folk som tror de er voksne men ikke er det... det er teitere enn når noen er som barn selv om de ikke er det! Så: BARNSLIG! OffTopic: God Jul! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 var ikke det jeg sporte om! 7565993[/snapback] Hehe, men det var svaret du fikk, og kanskje får det deg til å bruke nepa di Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Begge er ubrukelige, men å kritisere en 15-åring for å interessere seg for "voksne" emner er jantelov på høyt nivå. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har merka det at de veslevoksne folka er de man legger mest merke til, siden de utmerker seg så jævlig, mens de barnslige klarer man lett å unngå. Dessuten kan det være morsomt å være barnslig innimellom ^^ Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Greit og være litt barnslig. Men ikke sånn superbarnslig, og ikke sånn superveslevoksen. Får da være grenser. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vel, fortrekker en 30åring som spiller playstation enn en gutt i 14årene som tror han har skjønt alt som har med livet og samfunnet å gjøre. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Barnslig Værste jeg vet er folk på 15 som går i frakk, har sidesleik, drikker lattè og diskuterer politikk og næringsliv. Du ville heller sett at vedkommende dropet sin store interesse for politikk og sluttet å drikke favorittdrikken sin for å blidgjøre deg? Samfunnet trenger flere 15-åringer som er interessert i politikk, og færre bedrevitere som deg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Forumet imponerer virkelig. - Folk må få lov til å oppføre seg som de vil. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Må bare få forsvare meg selv litt her Jeg går verken med frakk, drikker lattè, eller diskuterer næringsliv. Politikk diskuterer jeg, men det er fordi jeg intresserer meg for det. Med veslevoksen så tror jeg dynamittharry mener at jeg ikke blir med han for å gjøre jævelskap og når de går julebukk. Jeg oppfører meg også litt mer voksent. Ergo, jeg tar skolen på alvor og prøver å få med meg mest mulig. edit: Derimot så drikker jeg vanlig kaffe, og prater ganske mye med enkelte av lærerene på skolen og politikk osv. Merk, jeg er også barnslig, men skiller ganske mye mellom seriøse ting (undervisning, jobb osv...), og fritid =) - Bjarte Endret 24. desember 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er ingenting veslevoksent eller barnslig med å gå julebukk. Hvis det er barnslig å hygge seg med venner og ha tradisjoner, da er det noe galt med verden. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hater veslevoksene folk.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vel, fortrekker en 30åring som spiller playstation enn en gutt i 14årene som tror han har skjønt alt som har med livet og samfunnet å gjøre. 7566281[/snapback] Thats me! og jeg er godt over 30.. Veslevoksen er snålt på mindre barn som prøver å gjøre som de "voksne", men når de nærmer seg tenårsalder så det vel ikke like 'snålt' !! God Jul! (nettop pynta juletret ferdig her... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå