_OlZeN_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hei, jeg har en stasjonær pc som jeg kommer meg på internett med, så har jeg en bærbar hær, med trådløst nettverk! jeg har vært på nett med bærbaren hær før. jeg får inn signaler,mn nå klarer den ikke å motta signalene, jeg har en belkin-ruter!! dette sjedde etter jeg har vært en annen plass, der hadde de linksys-ruter!! kan noen gi meg et lite hint om hva jeg e.v. må gjøre?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Greier du å finne nettverket du skal koble til? Hvis du gjør det trenger du bare å finne netverket (på listen der trådløse nettverk kommer frem når du søker), velge det og trykke på "Koble til". Lenke til kommentar
_OlZeN_ Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Greier du å finne nettverket du skal koble til? Hvis du gjør det trenger du bare å finne netverket (på listen der trådløse nettverk kommer frem når du søker), velge det og trykke på "Koble til". 7568962[/snapback] jeg har jort det, jeg er tilkoblet, men klarer ikke å motta signalene:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå