bIsk0p Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg liker å leve farlig, så tar det på ren gjetting! =) Sjangsene, selv om jeg har rett, er for små til at det hadde vært morsomt å lete etter svarene. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Det eneste i nærheten av svaret på nr tre er at "det ser ut som det går dårlig for Compals mål om å nå X produserte enheter i 2005". Det er et av alternativene, men siden det stod at det så dårlig ut for å nå det, så er jeg usikker. 7566668[/snapback] Haha, de sidene var fra januar 2005 Her er det noen som tenker likt på google, jeg bare bladde litt lenger ned på min googleside og fant svaret Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Lykke til alle sammen, har aldri vunnet noe som helst, den heldige av dere som vinner får en eksra hyggelig jul Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Siste var vanskelig, men tror jeg fant svaret Endret 24. desember 2006 av Autopsy Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Istede for å si at premien så godt som er i boks. Hvorfor kan dere ikke innse at flere også har en sjanse. Skal ikke si dette for skråsikkert, men jeg går ut i fra at også på diskusjon.no forumene så er de rettferdige og trekker ut en tilfeldig vinner. Derfor skal man være glade på vegne av den som vinner Måtte den beste vinne Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Lett lett, men hva skal jeg bruke ett slikt gavekort på?!? :S 7566106[/snapback] Du skal kjøpe "etter_julsgave" til meg. Hvis jeg ikke vinner da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Spennende premie det der. Jeg fant en spennende pc på nettsidene som da kan bli aktuell. God jul folkens, og lykke til. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 det ble hytt og gevær på nummer 3, kunne både vært 5 og 10 milioner enheter i følge resultatene jeg fant på google. får tru jeg tolka det rett Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Tror jeg har rett, håper inderlig jeg vinner denne premien. Da skal det bli masse deilige datadeler <3 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Når er trekningnen ? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Det lurer jeg også på, ser Gamer og Akam har lagt ut listene sine, vil se HW sin nå Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Det lurer jeg også på, ser Gamer og Akam har lagt ut listene sine, vil se HW sin nå 7575347[/snapback] Hvor har de lagt ut listene sine? Fant dem. Endret 25. desember 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor er HW sin liste da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor er HW sin liste da? 7575880[/snapback] Den kommer vel snart Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Venter enda på mail om at jeg har vunnet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Venter enda på mail om at jeg har vunnet 7576105[/snapback] den har allerede kommet hit Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kødda Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hvem som fortjener, og hvem som ikke fortjener å vinne.. I en slik konkurranse så er det jo ingen som fortjener å vinne mer enn andre, alle stiller jo med like kort.. Altså, kanskje det var en av alle oss, som utrolig nok kunne alle svarene uten å måtte lete.. Da fortjener vell han / hun strengt tatt premier mer enn oss andre.. Som "jukser" oss frem til svaret, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Hvis man på død og liv, skal trekke frem noen som fortjener premien mer enn andre, så er det vell de stakkarene som sitter med dårligst PC.. Eller kanskje i verste fall ikke har sin egen i det hele tatt som fortjener å vinne.. Jeg selv sitter med en gammal AMD Sokket A PC, med en Athlon XP CPU.. Klart, så føler jeg jo egentlig, at jeg selv trenger de pengene mer enn folk som sitter med bedre systemer.. Og hvert fall de som ikke en gang helt skjønner hva de skal bruke de pengene på.. Jeg selv, har en gjerrig familie.. Trenger en oppgradering, samt ny skjerm.. Sitter med en CRT skjerm fra 1995.. For meg betyr vell de 5000kronene, og de vil hjelpe meg mye mer og bringe større glede enn de som alt har relativt bra PC-er sammenlignet med meg, eller kanskje har utrolig gode PC-er.. Noen her får jo PC-ene kastet etter seg, andre er jo bortskjemte.. Som en kompis av meg.. Og får Quad prosessor, GeForce 8800GTx og sånt i julegave.. Klart, føles som om de ikke på langt nær fortjener, og trenger de 5000kronene like mye som meg.. Men det er en konkurranse, og alle som deltar fortjener jo premien like mye.. Hvorvidt de trenger den er en helt annen sak.. Endret 25. desember 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Huff. Ja noen er bare bortskjemte... Verden er ikke rettferdig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Huff. Ja noen er bare bortskjemte... Verden er ikke rettferdig. 7577640[/snapback] Enig med deg narutofan! Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 lurer fortsatt spent på denne konkurransen jeg....er sikkert ikke alene.. hadde trengt ny maskin.. hvertfall litt av en 5000 hadde vært en god begynnelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå