Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste i nærheten av svaret på nr tre er at "det ser ut som det går dårlig for Compals mål om å nå X produserte enheter i 2005". Det er et av alternativene, men siden det stod at det så dårlig ut for å nå det, så er jeg usikker. :p

7566668[/snapback]

 

Haha, de sidene var fra januar 2005 :p

 

Her er det noen som tenker likt på google, jeg bare bladde litt lenger ned på min googleside og fant svaret :)

Lenke til kommentar

Istede for å si at premien så godt som er i boks. Hvorfor kan dere ikke innse at flere også har en sjanse. Skal ikke si dette for skråsikkert, men jeg går ut i fra at også på diskusjon.no forumene så er de rettferdige og trekker ut en tilfeldig vinner.

Derfor skal man være glade på vegne av den som vinner :)

 

 

Måtte den beste vinne :)

Lenke til kommentar

Hvem som fortjener, og hvem som ikke fortjener å vinne..

 

I en slik konkurranse så er det jo ingen som fortjener å vinne mer enn andre, alle stiller jo med like kort..

 

Altså, kanskje det var en av alle oss, som utrolig nok kunne alle svarene uten å måtte lete.. Da fortjener vell han / hun strengt tatt premier mer enn oss andre.. Som "jukser" oss frem til svaret, hvis dere skjønner hva jeg mener..

 

Hvis man på død og liv, skal trekke frem noen som fortjener premien mer enn andre, så er det vell de stakkarene som sitter med dårligst PC.. Eller kanskje i verste fall ikke har sin egen i det hele tatt som fortjener å vinne..

 

Jeg selv sitter med en gammal AMD Sokket A PC, med en Athlon XP CPU..

Klart, så føler jeg jo egentlig, at jeg selv trenger de pengene mer enn folk som sitter med bedre systemer.. Og hvert fall de som ikke en gang helt skjønner hva de skal bruke de pengene på..

 

Jeg selv, har en gjerrig familie.. Trenger en oppgradering, samt ny skjerm.. Sitter med en CRT skjerm fra 1995..

For meg betyr vell de 5000kronene, og de vil hjelpe meg mye mer og bringe større glede enn de som alt har relativt bra PC-er sammenlignet med meg, eller kanskje har utrolig gode PC-er.. Noen her får jo PC-ene kastet etter seg, andre er jo bortskjemte.. Som en kompis av meg.. Og får Quad prosessor, GeForce 8800GTx og sånt i julegave.. Klart, føles som om de ikke på langt nær fortjener, og trenger de 5000kronene like mye som meg.. Men det er en konkurranse, og alle som deltar fortjener jo premien like mye.. Hvorvidt de trenger den er en helt annen sak..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...