lohelle Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Er denne verdt pengene? Er det bedre å gå for f/4.0L IS i steden for ? Maks pris for linse er rundt 10000 kr.. Noen alternativer? gjerne litt mer vidvinkel eller mer zoom.. Men MÅ være lyssterk! Tips mottas med takk! Endret 24. desember 2006 av lohelle Lenke til kommentar
Ottern Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er denne verdt pengene? Er det bedre å gå for f/4.0L IS i steden for ? Maks pris for linse er rundt 10000 kr..Noen alternativer? gjerne litt mer vidvinkel eller mer zoom.. Men MÅ være lyssterk! Tips mottas med takk! 7565722[/snapback] Hei! Hvis den MÅ være lyssterk, finnes det ingen bedre alternativer enn denne (Kanskje med unntak av den med IS). Skarphet, fargemetning autofokus og "handling" er top notch. Den er litt tung, men bruker du den en del venner du deg til det. IS er i mine øyne ikke noen erstatter for større blender, bare et ekstra hjelpemiddel som kan være kjekt i noen tilfeller. Hvis du skal ta bilder inne, eller ved dårlig lys vil du fort savne flere stops med en F4. Det er i allefall min erfaring. Kjøp den, den vil omtrent gro fast foran på kameraet ditt! -Ottern Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Er denne verdt pengene? Er det bedre å gå for f/4.0L IS i steden for ? Maks pris for linse er rundt 10000 kr..Noen alternativer? gjerne litt mer vidvinkel eller mer zoom.. Men MÅ være lyssterk! Tips mottas med takk! 7565722[/snapback] Hei! Hvis den MÅ være lyssterk, finnes det ingen bedre alternativer enn denne (Kanskje med unntak av den med IS). Skarphet, fargemetning autofokus og "handling" er top notch. Den er litt tung, men bruker du den en del venner du deg til det. IS er i mine øyne ikke noen erstatter for større blender, bare et ekstra hjelpemiddel som kan være kjekt i noen tilfeller. Hvis du skal ta bilder inne, eller ved dårlig lys vil du fort savne flere stops med en F4. Det er i allefall min erfaring. Kjøp den, den vil omtrent gro fast foran på kameraet ditt! -Ottern 7565818[/snapback] takk for svar! tenkte å kjøpe denne (muligens) sammen med en "Canon EF 85mm f/1.8 USM" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå