Gå til innhold

SSX Blur bilder (wii)


Zylar

Anbefalte innlegg

Tredjepartsutviklerne må skjerpe seg nå altså. Jeg bryr meg egentlig ikke om grafikken ikke er helt på topp, men dette her var ikke bra.

 

Nintendo viser oss jo potensialet i Wii, men så kommer de andre selskapene med sånn dritt som dette her? Dette blir for dårlig.

 

Jaja, får håpe utviklerne snart ser potensialet i Wii, og ikke bare resirkulerer gamle titler.... :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette her så jo omtrent ut som 1080 til N64.  :roll:

7568170[/snapback]

 

Neida. Dette ser mer enn bra nok ut.

 

Dessuten betyr jo som kjent grafikk ingenting. Er du en grafikkhore kanskje ? Spiller du kanskje på 360/PS3 så du bryr deg kun om grafikk og ikke den fantastiske gameplayen dårligere grafikk alltid byr på ?

 

Og dessuten får man jo Wii såpass billig som 2800+kr hos Norges billgste kjede for øyeblikket, Elkjøp. Så da skal man jo ikke forvente all verden heller når den er så rasende billig.

 

Og bare tenk på hvor bra dette blir med wii kontrollen. Må vel bli nesten like bra som Tony Hawk downhill jam som jo bare er helt FANTASTISK med Wii kontrollen.

Lenke til kommentar

Noe som er veldig misforstått er grafikk vs gameplay. Jeg elsker å se god grafikk på spill, men om spillet har elendig gameplay så gidder jeg aldri å spille det.

 

Kan jo godt hende at SSX Blur blir ett dritt spill for alt dere vet. Så da har man ett dritt spill med dårlig grafikk.

 

Men får håpe det blir bra! SSX har bestandig vært ett morsomt spill!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...