Gå til innhold

SSX Blur bilder (wii)

Zylar

Anbefalte innlegg

55301520061221_214128_4_big.jpg

55301520061221_214129_6_big.jpg

55301520061221_214128_3_big.jpg

55301520061221_214134_24_big.jpg

Og her er noen gamle bilder av SSX til PS2.

ssx3_100703_elise2.jpg

screenshot009ix9.jpg

Dette er altså et helt nytt Wii eksklusivt SSX spill og det ser dårligere ut enn en gammel PS2 versjon ? Finnes det idet hele tatt noe kommende Wii spill som viser at hardwaren er kraftigere ? Burde vært et par nå synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er altså et helt nytt Wii eksklusivt SSX spill og det ser dårligere ut enn en gammel PS2 versjon ? Finnes det idet hele tatt noe kommende Wii spill som viser at hardwaren er kraftigere ? Burde vært et par nå synes jeg.

7565706[/snapback]

Se en gang til. Det er en del synlige oppgraderinger i grafikken. Men de valgte ikke de mest imponerende bildene akkurat.

Lenke til kommentar

Kanskje fordi dei aller fleste vestlige spel til Wii fokuserer på å tjene penger først of fremst? Wii selger ikkje på grafikk og her prøver dei fleste nok å kunne lure seg unna. Kor mykje forskjell ser du på dei bilda? Kvifor lage alt på nytt igjen når du kan bruke det samme. Her er det mykje penger å spare om du skjønner, og det er trossalt kundene som bestemmer.

Det er og derfor me aldri ser remakes av solide gamle spel som feks Deus Ex eller Undying fordi dei ikkje dro inn noko særleg med penger.

Mario vil nok levere ganske solid grafikk for Wii, og det samme gjelder nok Metroid.

Lenke til kommentar

Screenshots sier lite, man må se det i bevegelse. + Jeg synes wii shotsa så bedre ut. Men hallo, hvor kult kan ikke snowboardspill bli på wii, jeg har lyst til å se video av hvordan konrollene er løst. Jeg holder en tommer på at man skal tilte wiimote for å svinge, må jo bli genialt.

Lenke til kommentar

Når skal denne sytingen av Wii ta slutt? Og må hvert eneste spill som blir annonsert bli sammenlignet med en på PS2 eller hva det nå er? Lurer virkelig når folk skal fatte at Wii ikke er ment for å fokusere på grafikk.

Det er måten du kontrollere spillene som er det nye med Wii, ikke grafikk. Få det inn i hodet og slutt med sytingen.

Lenke til kommentar
Men hallo, hvor kult kan ikke snowboardspill bli på wii, jeg har lyst til å se video av hvordan konrollene er løst. Jeg holder en tommer på at man skal tilte wiimote for å svinge, må jo bli genialt.

7566038[/snapback]

Nei, du bruker vanlig classic kontroller....

Hvor nedtur hadde ikke det vært? Bruke en vanlig gamepad :!: :grøss:

(For de som ikke skjønte ironien så har jeg ingen snøring på hvordan kontrollen blir i dette spillet)

Lenke til kommentar

Første trailer

Kjenner jeg EA rett så er ikke spillet bygd opp fra grunnen av til Wii, men trolig en videreutvikling av SSX3 til PS2 med ny kontroll og karakterer (bakken i traileren er samme som på SSX3), noe som forklarer grafikken.

Men mye av greia med Wii er jo at utviklerne lett skal kunne bruke sine gamle last-gen-motorer for å få ned kostnadene og heller fokusere på kontrollen. Det vil selvsagt komme spill etter hvert som klart overgår GC/Xbox i grafikk og begynner å snuse på grafikken til tidlig X360-spill (uten HD-oppløsning selvsagt), men jeg tror de fleste utviklerne vil holde seg på last-gen-nivå.

Mange synes det var en spesiell kombinasjon da Sega annonserte Alien Syndrome til PSP og Wii i forrige uke, men det tror jeg kan bli en vanlig utviklingsstrategi framover da begge plattformene gjør det bra og de fleste i målgruppa til Wii er fornøyd med PSP-grafikk.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Blir dere virkelig aldri lei av denne Wii grafikk diskusjonen? Liker du den ikke, ikke kjøp den. Så enkelt er det.

7566357[/snapback]

enig, men uansett så er grafikk på pc.. selvfølgelig må du ut med litt da. men hvis du skal ha bra grafikk på konsoll må du ha hd tv og alt..

jeg spiller ps2 fordi det er morro også pc når jeg vil ha litt grafikk eller nerde skikkelig i cs:P

Lenke til kommentar
Syns dette så bra ut jeg! Herlig grafikk.

Se på de nydelige fjellene i bakgrunnen da. Ikke sammenlikn det med gamlere spill, se på det og spør deg selv om det ser bra ut.

Sier du nei så er du trolig en 360/PS3 grafikkhore som har 72" HD TV hjemme.

7567824[/snapback]

Ja jeg skjemmes over at jeg liker å se store fremskritt på grafikk siden, samt at jeg har en HD tv i stuen. Beklager så meget, skal prøve å skjerpe meg i 2007.

GOD JUL! Nå skal det kjøres ut julegaver!!

Lenke til kommentar
men hvis du skal ha bra grafikk på konsoll må du ha hd tv og alt..

7566601[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. =]

7567707[/snapback]

Kommer ann på hva han mener er god grafikk da. Har god tro på at Wii kan levere god grafikk så det holder :)

7567771[/snapback]

Selvsagt! Wii kommer også til å levere fantastisk grafikk i fremtiden. Dessuten, selv om jeg har Xbox 360 og blitt vant til grafikken der, elsker jeg grafikken i f.eks. Zelda. Fantastisk.

Poenget var bare at man ikke trenger en HDTV for å nyte grafikken til Xbox 360, selv om den støtter HD. ;)

Lenke til kommentar
men hvis du skal ha bra grafikk på konsoll må du ha hd tv og alt..

7566601[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. =]

7567707[/snapback]

Kommer ann på hva han mener er god grafikk da. Har god tro på at Wii kan levere god grafikk så det holder :)

7567771[/snapback]

Selvsagt! Wii kommer også til å levere fantastisk grafikk i fremtiden. Dessuten, selv om jeg har Xbox 360 og blitt vant til grafikken der, elsker jeg grafikken i f.eks. Zelda. Fantastisk.

Poenget var bare at man ikke trenger en HDTV for å nyte grafikken til Xbox 360, selv om den støtter HD. ;)

7568006[/snapback]

Så enig, så enig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...