Tethrix Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 For et par minutter siden fikk jeg nettopp en merkelig sms, fra "Djevelen". Jeg har selvsagt ikke lagt til noen som kalles for det, men likevel stod det Djevelen som avsender i stedet for et nummer. Og dette er jo ganske freaky Snakket også med en annen venn av meg som også hører på Metallica og metall, som også fikk den omtrent samtidig. Meldingen lyder som følgende: "Ville bare at du skulle vite at jeg sørger for å oppløse Metallica for å skape et helvete på jord!! Jeg skal også sørge for at James havner på kjøret igjen, deretter sørger jeg for at Lars får konsekvensert for sine sinneproblemer, og sist men ikke mins vil bandet stå uten basist igjen! Noen andre som har fått lignende/det samme? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 For et par minutter siden fikk jeg nettopp en merkelig sms, fra "Djevelen". Jeg har selvsagt ikke lagt til noen som kalles for det, men likevel stod det Djevelen som avsender i stedet for et nummer. Og dette er jo ganske freaky Snakket også med en annen venn av meg som også hører på Metallica og metall, som også fikk den omtrent samtidig. Meldingen lyder som følgende: "Ville bare at du skulle vite at jeg sørger for å oppløse Metallica for å skape et helvete på jord!! Jeg skal også sørge for at James havner på kjøret igjen, deretter sørger jeg for at Lars får konsekvensert for sine sinneproblemer, og sist men ikke mins vil bandet stå uten basist igjen! Noen andre som har fått lignende/det samme? 7565679[/snapback] Virker som om noen nettopp har sett på Some Kind of Monster på NRK2 Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Kanskje det Men hvordan fikser dem at det står "Djevelen" i stedet for et nummer sikkert ganske så enkelt but, I don't know! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er sikkert ett eller annet sted på nettet der man kan gjøre dette. Hadde vært litt tøft å vite hvor igrunn. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har ikke peiling på hvordan man gjør det, men det er tydlig at det er allmen kjent. Fikk meldingen i fra optikeren, og da stod det "OPTIKEREN". Når jeg får melding om en russekro så står det "RUSSEPASSET" som avsender. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Metallica oppløst på SMS i Norge. Jaja. Lenke til kommentar
1stian1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 kan gjøre via gratis sms fra nettet tjenester. it lots of them... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er fullt mulig å legge inn et navn istedet for nummer. En del SMS-tjenesteleverandører, SMS-spammere (ehm.. dette er plagsomt), gjør dette, samt at det finnes tjenester på nettet som lar deg skrive slike meldinger og velge avsender og melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå