Gå til innhold

SMS om Metallica, fra "Djevelen".

Tethrix

Anbefalte innlegg

For et par minutter siden fikk jeg nettopp en merkelig sms, fra "Djevelen". Jeg har selvsagt ikke lagt til noen som kalles for det, men likevel stod det Djevelen som avsender i stedet for et nummer. Og dette er jo ganske freaky :p

Snakket også med en annen venn av meg som også hører på Metallica og metall, som også fikk den omtrent samtidig.

Meldingen lyder som følgende:

"Ville bare at du skulle vite at jeg sørger for å oppløse Metallica for å skape et helvete på jord!! Jeg skal også sørge for at James havner på kjøret igjen, deretter sørger jeg for at Lars får konsekvensert for sine sinneproblemer, og sist men ikke mins vil bandet stå uten basist igjen!

Noen andre som har fått lignende/det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For et par minutter siden fikk jeg nettopp en merkelig sms, fra "Djevelen". Jeg har selvsagt ikke lagt til noen som kalles for det, men likevel stod det Djevelen som avsender i stedet for et nummer. Og dette er jo ganske freaky :p

Snakket også med en annen venn av meg som også hører på Metallica og metall, som også fikk den omtrent samtidig.

Meldingen lyder som følgende:

"Ville bare at du skulle vite at jeg sørger for å oppløse Metallica for å skape et helvete på jord!! Jeg skal også sørge for at James havner på kjøret igjen, deretter sørger jeg for at Lars får konsekvensert for sine sinneproblemer, og sist men ikke mins vil bandet stå uten basist igjen!

Noen andre som har fått lignende/det samme?

7565679[/snapback]

Virker som om noen nettopp har sett på Some Kind of Monster på NRK2

Lenke til kommentar

Er fullt mulig å legge inn et navn istedet for nummer. En del SMS-tjenesteleverandører, SMS-spammere (ehm.. dette er plagsomt), gjør dette, samt at det finnes tjenester på nettet som lar deg skrive slike meldinger og velge avsender og melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...