Madrigal Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 OK, som den oppmerksomme forumbruker kanskje vil ha lagt merke til, har jeg tidligere postet en tråd om problemer med Windows 98. Ble raskt rimelig lei av det, siden det ble altfor mye tull. Har derfor fått kjøpt en gammel Windows-cd av en kamerat, men siden den ser veldig sliten ut, med mye riper på, tenkte jeg at det kunne være en idé og ta en kopi av den. Så det jeg lurer på er om det er noen spesielle prosedyrer eller lignende jeg må huske på, eller er det nok å bare ta en direkte kopi av cden? Vil det fungere på en formatert harddisk, eller må jeg oppgradere fra Windows 98? Får vel legge til at det ikke er snakk om piratkopiering dette her. Kjøpte cden og nøkkelen/lisensen av ham, siden han ikke bruker det mer. Håper denne ikke blir stengt av den grunn.. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Skal funke fint å kopiere den helt vanlig Lenke til kommentar
remmm Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er vell bare å kopiere over filene til en annen cd. Husk å lage oppstarts cd om du har tenkt å boote fra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå