Gå til innhold

NOSF, banner de lett?

Anbefalte innlegg

skal ikke lage noen surve tråd, men er det flere som har blitt banned fra NOSF med mistanke av juks? hadde 43 - 11 i stats, og skøyt en admin løpende på stor avstand, rett og slett griseflaks, hva skjer? 8 sekunder og: Kicked And Banned

altså jeg cheater ikke, men hvor gamle er egentli adminsa der? en gjeng kvisete 16 åringer?

adminen var forresten ::NOSF::Ludium

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si det. Visst en admin skal banne noen, skal han/hun gå i spectatemode, og se på spilleren lenge og vel, helt til han/hun er bombesikker på at spilleren har cheat. Det er så utrolig mange servere som har slike admins, heldigvis har acme bare gode., og takk og lov for det! :!:

Lenke til kommentar
Det er vel ikke et spørsmål når du henger ut personen i denne tråden. De har vel en hjemmeside der du kan spørre.

Han er trossalt 33 år, og sitter og banner folk UTEN grunn.. da blir jeg forbanna, det jeg har fått til svar er:

vi kan banne folk uten grunn, du har ingen rett til å spille her.. jeg la også inn en melding på forumet deres, men ble bare sletta

veldig, veldig voksent :thumbup:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Det er vel ikke et spørsmål når du henger ut personen i denne tråden. De har vel en hjemmeside der du kan spørre.

Han er trossalt 33 år, og sitter og banner folk UTEN grunn.. da blir jeg forbanna, det jeg har fått til svar er:

vi kan banne folk uten grunn, du har ingen rett til å spille her.. jeg la også inn en melding på forumet deres, men ble bare sletta

veldig, veldig voksent :thumbup:

7607305[/snapback]

Så lenge de eier servern selv, så kan de nok fritt bestemme hvem som får lov å spille der, og hvem som ikke for lov.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å bruker energi på sånt, når de blir banna....er jo bare å finne seg en annen server....

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...