Simkin Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) skal ikke lage noen surve tråd, men er det flere som har blitt banned fra NOSF med mistanke av juks? hadde 43 - 11 i stats, og skøyt en admin løpende på stor avstand, rett og slett griseflaks, hva skjer? 8 sekunder og: Kicked And Banned altså jeg cheater ikke, men hvor gamle er egentli adminsa der? en gjeng kvisete 16 åringer? adminen var forresten ::NOSF::Ludium Endret 23. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vet ikke! Spill heller på RADAR-serverne! :--) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvorfor syte og klage på det her? Er jo bare å finne seg en ny server da....er jo ikke akkurat få av dem.... Pantera Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 som sagt, det var bare et spørsmål. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det er vel ikke et spørsmål når du henger ut personen i denne tråden. De har vel en hjemmeside der du kan spørre. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg må bare si det. Visst en admin skal banne noen, skal han/hun gå i spectatemode, og se på spilleren lenge og vel, helt til han/hun er bombesikker på at spilleren har cheat. Det er så utrolig mange servere som har slike admins, heldigvis har acme bare gode., og takk og lov for det! :!: Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Det er vel ikke et spørsmål når du henger ut personen i denne tråden. De har vel en hjemmeside der du kan spørre. Han er trossalt 33 år, og sitter og banner folk UTEN grunn.. da blir jeg forbanna, det jeg har fått til svar er: vi kan banne folk uten grunn, du har ingen rett til å spille her.. jeg la også inn en melding på forumet deres, men ble bare sletta veldig, veldig voksent Endret 30. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det er vel ikke et spørsmål når du henger ut personen i denne tråden. De har vel en hjemmeside der du kan spørre. Han er trossalt 33 år, og sitter og banner folk UTEN grunn.. da blir jeg forbanna, det jeg har fått til svar er: vi kan banne folk uten grunn, du har ingen rett til å spille her.. jeg la også inn en melding på forumet deres, men ble bare sletta veldig, veldig voksent 7607305[/snapback] Så lenge de eier servern selv, så kan de nok fritt bestemme hvem som får lov å spille der, og hvem som ikke for lov. Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å bruker energi på sånt, når de blir banna....er jo bare å finne seg en annen server.... Pantera Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 å da lar vi denne tråden dø ut, eller stenges. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tråd stenges etter trådstarters eget ønske. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg