Jalle Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=242830 Lenke til kommentar
larseko Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Hvordan i all verden får man til det der uten å merke det før etterpå?! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Han er svensk....? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Hadde tenkt å kjøpe bærbar snart jeg, med den hensikt å sitte i sofaen og slappe av foran TVen mens jeg surfa på nettet og programmerte litt smått, men dette høres ikke ut som en plan nei...! Blir halvredd av sånt! Vil ikke bli steril av pcen nei! Vet ikke om jeg tør å kjøpe nå! :smile: ##Reklame fjernet. Slikt er uønsket. Les privat melding## [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-11-22 16:07 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 sikkert en amd-desktop-cpu i den maskinen, sann mine ord :smile: Lenke til kommentar
kindings Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Det hørtes veldig spesielt ut, vi vanlige mennesker er utstyrt med nerver som skal fortelle oss når slikt skjer. Tipper han har holdt på med _helt_ andre ting enn bærbar datamaskin. Hvordan brant du deg på pungen? "Ja, æhh øhh.. det må jo ha vært den bærbare datamaskinen". :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Kan tenke meg deet er noe med bateri og gjøre.. noe stråling der. jeg fikk bransår av og ha en radiostyrt bil på fanget... stygge røde merker... Men på en annen side... så jævelig flaut a Lenke til kommentar
iNas Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Det må da være noe alvorlig galt med strømnivået. Kanskje har eieren kjøpt uoriginal batteri og svidd seg? Men det sies ingenting om fabrikant o.l. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Visstnok ein Dell Latitude. Ein person fann ut at det var den maskina som hadde nett den ordlyden i bruksrettleiinga: "Do not allow your portable computer to operate with the base resting directly on exposed skin. osv..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå