VegardSK Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Denne er kanskje vanskelig, men det er jo lov til å gjette og "I was waiting for you" Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hint: Sesong 2 , en mann som sier det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hint: Sesong 2 , en mann som sier det. 7643849[/snapback] Ben til Locke, før Sayid kommer tilbake fra leteaksjonen etter Henry Gales luftballong? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hint: Sesong 2 , en mann som sier det. 7643849[/snapback] Ben til Locke, før Sayid kommer tilbake fra leteaksjonen etter Henry Gales luftballong? 7646096[/snapback] Nope. Men kan jo hende det har blitt sagt flere ganger.. Men er en av de fire du nevnte som sier det utenfor luken (the hatch).. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Fader, den var vanskelig, VegarSK du kan sikkert si hvem som sier det nå... Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hadde tenkt til å si det nå ja John Locke er svaret! Den som vil kan sikkert komme med nytt.. Endret 6. januar 2007 av VegardSK Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Well, John, let me ask you this: we don't have a long term plan for the button but we keep pushing it, don't we? Look, until we know who he is -- whether or not he's telling the truth -- we have to keep doing what we're doing. If you've got a better idea let's hear it. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er Jack, er det ikke? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Joda, det er Jack...bruker alle Google eller er sitatene mine bare veldig lette? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Joda, det er Jack...bruker alle Google eller er sitatene mine bare veldig lette? 7661006[/snapback] Den var litt åpenbar "Alle" vet at Jack og Locke hadde en krangel hvorvidt knappen skulle trykkes eller ikke. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Men tenk på alle de som ikke ser på Lost da! Og allikavel klarer å gjette hvem som sier det! Da er det noe gærnt med den som legger ut sitatene....huff. Eller så er det Google, og det er jo lov Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Joda, det er Jack...bruker alle Google eller er sitatene mine bare veldig lette? 7661006[/snapback] Den var litt åpenbar "Alle" vet at Jack og Locke hadde en krangel hvorvidt knappen skulle trykkes eller ikke. 7661026[/snapback] Ja, det tenkte jeg og.. Så ingen andre en Jack som kunne sagt det der Tror ingen gidder å bruke google, eller håper da ikke det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Siden ingen har kommet med noe, kan jeg jo komme med en: "I'd give you a cigar, Bernie, but I'm fresh out." Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Sawyer? enfire enfire enfire Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Da kommer jeg med et nytt sitat: With the new folks joining us I figure we better limit people's access to the guns. Can't have just anyone who wants one walk in and help themselves -- which I'm guessing is why you're here, Michael. Ja, enfire Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Locke? Vært oppe før trur jeg. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Det er Locke ja...trur ikke den har vært oppe før, men en annen som er fra samme episode og scene Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Forresten så kan du komme med et nytt sitat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå