Whoopy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Ehmmm....Sawyer? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Er det en dame eller en mann som sier det? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er en dame som roper det. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kate skriker det i sesong 3 etter at hun har vært i dusjen? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja, det er riktig. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Gah, kom ikke på noen gode. Uansett, neste: «Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs» Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Gah, kom ikke på noen gode. Uansett, neste: «Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs» 7614838[/snapback] Den har vært før, men uansett. Det er Boone. Siden det er riktig kommer jeg med et nytt sitat: "There's a new sheriff in town boys! Get used to it." Endret 31. desember 2006 av Whoopy Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Oh the memories! Sawyer sier det etter at han har tatt alle våpnene. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Riktig, kom med et nytt sitat. Godt Nytt År Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Da kommer jeg med et nytt sitat jeg: Pers.X: I need a gun. And you don't get to ask why. Pers C: Well, Thelma, seeing as I got all the guns, I do get to ask why. Pers X: No, you don't. Pers C: Yes, I do -- watch. Why? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Da kommer jeg med et nytt sitat jeg: Pers.X: I need a gun. And you don't get to ask why. Pers C: Well, Thelma, seeing as I got all the guns, I do get to ask why. Pers X: No, you don't. Pers C: Yes, I do -- watch. Why? 7623870[/snapback] Sawyer og Kate? Om den var rett: [...] You serious? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Det er riktig, men jeg aner ikke hvem som sier det du har skrivd Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er riktig, men jeg aner ikke hvem som sier det du har skrivd 7625003[/snapback] Hjelpe litt: -Dharma Mintra Bar? -No thanks, not hungry. -You serious? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg tror den har vært før og jeg tror det er riktig, så hvis det er det kan du jo komme med et nytt sitat Lenke til kommentar
pregra Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Here we go; "Welcome to the first and... hopefully last Island Open! It's two holes, for now, three par, and no waiting!" Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Det er Hurley! Når han finner den golfbaggen og lager en kjempefin golfbane Nytt sitat: My understanding is that baptism is about making sure that children get into heaven -- should anything happen. Call it spiritual insurance. There isn't any danger, Claire. Charlie is just -- Charlie just feels like he has to save the baby because he can't save himself. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Riktig. Kom med et nytt sitat du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå