Moff Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja og det finnes vel ikke så mange gingere å velge mellom i LOST.. Så din touearh Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Haha den scenen var herlig når jeg tenker meg over. Kanskje morsomste som ikke var i "Some Like It Hoth" som må være den beste Lost-episoden når det kommer til humor. Mitt forslag til neste: "No, but my people need some kind of justice. " Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Riktig, men lager det neste jeg. "Jack and Locke are a little too busy worrying about Locke and Jack." Lenke til kommentar
TeddyBear Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 "This argument is irrelevant" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Sayid til Jack i sesong 2? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sawyer 'course! Siste sitatet i lost... ever "We've been watin' for ya" Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Locke ;_; "Looks like you were wrong too" Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jack, sekunder etter at han har slått MiB ned i bakken. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hmm... jeg tar en siden jeg det er så lenge siden noen har skrevet noe. her er en: person 1: "why did you do that, he surrendered" person 2: "I don't believe him" Lenke til kommentar
Alexanderle Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Da er du god til å gjette :!: For det er nemlig riktig, kom med en ny hvis du vil Han som er "the smokemonster sier også det når han ser ut som Lock" hmm... jeg tar en siden jeg det er så lenge siden noen har skrevet noe. her er en: person 1: "why did you do that, he surrendered" person 2: "I don't believe him" Det er Sawyer/james som svarer Hugo "Dude, he does that. He's worse than Joda" Endret 10. august 2010 av Alexanderle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå