Nevnarion Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Boone er riktig svar. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Jej! Ok: Person 1: The tracks are still fresh. Person 2: This doesn't make any sense. How could one man drag off two people, one of them pregnant? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Locke, så Jack. Sitat ditt er fra Sesong 1 om je gikke husker feil. Dreier seg om Ethan De som vil kan komme med neste, jeg legger meg. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Da gjør jeg det igjen: I'd say when someone makes a fist so tight they dig their fingernails a quarter of an inch into their palms, they probably weren't dreaming about riding ponies. Did you ever sleepwalk before? Er nok ikke særlig vanskelig den heller kjenner jeg meg selv rett Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jack! Den som vil kan poste ny! I'm of to bed Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 "Oh, thank you very much, Jin. I do have a beautiful voice, don't I?" Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Det er Charlie som sier det når han og Jin skal fiske! Ser på den episoden nå Nytt sitat: I used to love those old silent movies where the robbers would crack a combination lock with their ear pressed up against the safe. And the money they stole was always in a white bag with a big dollar sign on it. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Det er riktig Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Da tar vi en ny en Well, I know at least one polar bear who seems to think so. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Det er det Sawyer sier når en eller annen spør om han vet ossen man håndterer en pistol? Hvis det er riktig så drar jeg opp et nytt sitat: Person 1: Back at the beach -- the night they came back -- you said that Nathan was gone for 2 hours? That he was missing? Creeps me out, Person2 . Do you really think it's possible that one of us is one of them? Person 2: Why do you think I'm digging this hole? Endret 28. desember 2006 av Whoopy Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hu derre libby kjerringa Poster en ny i tilfelle riktig. t.o.m. fra samme episode! Nathan was not a good person. That's why he wasn't on the list. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Er det ikke Goodwin som sier det? I så fall har jeg enda et sitat: "Don't tell me what I can't do!" Ja, jeg veit den er lett, men det er alt jeg kommer på øyeblikket Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nå gjetter jeg litt men.. Locke ? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Da er du god til å gjette :!: For det er nemlig riktig, kom med en ny hvis du vil Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Okay these people are liars john. why should we take ther word on anything? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg tror det er Jack.....er det han? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jaujau, stemmer det Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Ska vi sjå nytt sitat: Person 1: Forty-six people need to drink a half gallon a day each. Carrying all this water back and forth is gonna be a real pain in the ass. Person 2: You're starting to make me regret volunteering. Sikkert ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå