Fisker Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Ah, sweet, jeg får følelsen av PILOT. Dette er Sawyer. =D *redigerer inn sitat straks* Edit: Fuck fuck fucketifuck. Entertainment, du er dum. Endret 1. juni 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 muhahaha "those pants don't make you look bad" Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nei. det er Jin som lærer å snakke engelsk. Ingen som klarte den tydeligvis Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Tenkte først på Jin jeg og, men så kom jeg på at han sier "fat" og ikke "bad". derfor svarte jeg ikke. Men kan jo fortsette leken da! "Impact velocity. Physics, my ass." Endret 3. juni 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Thats home **, right there on the other side of the **. Klarer noen å fylle inn stjernene i tillegg til hvem som sa det skal de få en smiley. Endret 3. juni 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Det er vel ben som sier dette? Thats home Jack, right there on the other side of the glass. Og resten: "If you listen to me, if you trust me, if you do what I ask, when the time comes I will take you there. I will take you home." Endret 3. juni 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Så da var det nytt: Looking for another excuse to get chased down and killed by whatever lives in the jungle? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 det er noen som sier det til Kate. tror det er Jack Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Looking for another excuse to get chased down and killed by whatever lives in the jungle? Michael!! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jepp, det er michael. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jepp, det er michael. Min tur da. "One outcast to another, I'd think about making more of an effort" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det ikke kate som sier det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 tror det er Hugo. er det ikke det må det være Sawyer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå