Mentos Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hei! Jeg har fått et lite problem. Det var et strømbrdd hjemme ho meg og maskinen sto på. Da jeg prøvde å slå den på igjen, skjedde det ingenting. Det høres ut som at HDD startes men jeg får ikke bilde på skjermen og jeg får ikke engang grønt lys på skjermen. Jeg prøvde å ta ut både skjermkort og minnebrikken og start maskinen uten dem, men det skjer det samme - ingen respons. Hva kan være årsaken? Hjelp!!! På forhånd takk. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Litt avhengig av hva som forårsaker strømbrudd, så kan det skje at det blir sendt strømpulser som overbalaster elektrisk utstyr. Det kan høres ut som at strømforsyningen til skjermen din har blitt skadet. Prøv en annen skjerm for å se om resten av datautstyret ditt fungerer. Eventuelt prøv skjermen på en annen PC for å se om det er PC'n som er defekt. Fungerer skjermen med en annen PC, så må du bare begynne å teste komponent for komponent. Ville nok begynnt med å teste med en annen strømforsyning. Hvis du har kjøpt en komplett PC, så er det selvfølgelig enklest å levere den til service hvis du har gyldig garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå