Gå til innhold

Total War: Medieval 2 spørsmål tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hot Seat skal bli enkelt tilgjengelig med patchen som kan komme når som helst(?) nå. Den er tilgjengelig nå og, men da må du inn i diverse config-filer for å legge til kommandoer. Søk på forumet, så finner du det.

8053222[/snapback]

 

Jeg lurte på om det var hotseat til rome. Jeg vet at det er til m2tw

 

Hva er det man egentlig mener med "Become a vassal"?

Endret av Zerox_Total_War
Lenke til kommentar
Hot Seat skal bli enkelt tilgjengelig med patchen som kan komme når som helst(?) nå. Den er tilgjengelig nå og, men da må du inn i diverse config-filer for å legge til kommandoer. Søk på forumet, så finner du det.

8053222[/snapback]

"Become a vassal"?

8055478[/snapback]

 

 

det er vel noe slikt som å bli din kjøter.

Lenke til kommentar
Er det noen vits i å ha flere av samme guild (f.eks Thiev's Guild i Milan og Genoa)

Har det noe å si?

8062763[/snapback]

 

Kanskje ikke noen veldig stor vits om byene ligger like vel hverandre, men hvis de ligger på hver sin side av området ditt, ved hver sin frontlinje, kan det være verdifullt.

 

Så et spørsmål: jeg har aldri fått til en bribe, har noen her gjort det? Isåfall hvem fikk dere, hvordan gikk dere fram og hva var omstendighetene?

Lenke til kommentar

Det er, etter min oppfattning, en bug i spillet.

Alle har sin pris, også i middelalderen. Eller kanskje spesiellt da.

MEN, om du ikke har nok gull (ofte store beløp) så får du ikke beskjed om det, men snarere en melding om at generalen/capteinen ikke vil la seg bestikke. I tillegg får de ofte en "vanskelig å bestikke" trait.

Jeg synes Diplomaten din burde komme med et forsiktig anslag av kostnadene, så man selv kunne vurdere risikoen, eller i det minste om man var for fattig, ikke hadde muligheten i det hele tatt.

 

Når alt det er sagt, så har jeg ved noen få anledninger bribet fiendtlige generaler.

Det går, men koster flesk, og de er ofte ikke så lojale. Men det kan jo også være nådestøtet til en nasjon med få generaler, og høy dødlighet blandt arvingene :)

 

 

 

Edit: Skriveleif.

Endret av Moondawg
Lenke til kommentar

Fra FAQ-en:

 

EAAI - Hva er squalor, og hvordan bekjemper jeg det?

Squalor er dritt og lort, bokstavlig talt. Squalor vil forekomme om byen er overbefolket, eller har få bygninger som gir health bonuser. I tillegg til å skape uro i byen, vil også høy squalor gi dårliger befolkningsvekst, samt være en katalysator for en mulig pestplage. For å forhindre squalor, kan du bygge helserelaterte bygninger eller utvide byen/slottet til neste nivå.

Lenke til kommentar

Noen ganger får jeg plutselig den meldinga: "These nations have put aside their differences, giving away their independece to unite their kingdome into one."

 

Åssen gjør man det? Har noen ganger fått oppdrag av prinsen til en faksjon jeg er krig med at hvis jeg assasinater faren hans, skal jeg få en del av kaka elns. Er det slik?

Lenke til kommentar
Når du har alle de beste bygningene er det bare en ting å gjøre, la rebellene ta den og exterminate population

8138604[/snapback]

 

Men mister du ikke alt i byen? tordde det brant ned mye, for når du velger å bare ta over byen så ar u flere bygninger enn viss du utsletter, det jeg syntes er litt teit er at veiene også blir ødlagt :hmm: de brenner byen, samt river opp hver eneste brostein i landet :O :p

 

Axl F

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...