Gunfreak Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 250kr free record shop gave kort, 1700kr går til Wii en genser 6 par sokker 3L cola 2 poser mini troyka en klokke med motorsykel motiv et hånkle En bok av Tarry Jones om barbarere Gellet Mach 3 barberbland og ikke minst OBH Nordica Pizza Ovn ønsket meg en slik i fjord men fikk ikke før i år. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Cash (2500,- elns), 50-pack DVD-R, Bok om de beste sykkelstiene verden rundt ( ), Rosenborg sengesett, boxere, sokker (ulvang, dæhlie)... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg fikk: *250GiB Samsung Spinpoint P120 hdd *DVD-Brenner *Kontrollerkort(S-ATA) *Need for Speed Carbon *Mobil(I rød farge, men siden folkene kjøpte den på tilbud så må jeg leve med det..) *Laptop-veske *Klokke av typen man har på nattbordet *Paraply *MP3-spiller av typen "noname" med flash-minne og standard design(oval) *Hodelykt *Småting jeg ikke gidder å rams eopp +Fikk vite jeg får hk,cpu og ram før TG Er fornøyd, foruten telefonen.. er takknemmelig, men litt surt. Endret 24. desember 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Penger fra mor, far og besteforeldre, skal brukes på litt diverse, først og fremst klær, tursekk, gps og ny fluestang/snelle Guideline Techstretch vadebukse og medfølgende sko Fullt sett med Smartwool superundertøy og sokker Et varmt pledd og 2 sett satengsengesett David Hasselhoff biografi Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 David Hasselhoff biografi 7570377[/snapback] Hahahahah. Nice Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nintendo DS Lite Twist Genser Boks til å oppbevare alle løse hardware-deler Pondus-kalender 2007 300 kr Jakke Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) I år: My Book 320gb (Nå for Piratbay kjørt seg) Koss Porta Pro 2900 i cash Stoort håndkle Kontor lampe Bjørn Borg toalett mappe med 101 bb parfyme Grønn BB boxer og en stripete genser av kjæresten God Jul! Endret 24. desember 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
joku Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 50 € spill 2 DVD filmer sjokolade strippe brettspill av dama (kos å åpne den forran hele familien) pluss masse små ting (dvs sokker, handuk, kopper osv...) Er ganske fornøyd faktisk. Brae gaver etter som jeg ikke ønsket noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk: microsoft habu et dritfint belte det sedvanlige dusj settet (ikke en jul uten ) hjemmestrikka ullsokker av bstemora mi (det trengte jeg faktisk...) 400 kroner masse boxere og sokker fikk også ny pc i familien, en htpc! fikk egentlig denne pcen en uke før jul, men pappa sa det var julegave til han og meg... specs i profilen (ja jeg vet godt at det ikke kan kalles htpc, snarere en gaming pc i desktop kabinett) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk; Beige veske fra Oasis 320 GB MyBook ekstern harddisk Tegnebrett Pilgrim-smykke Family Guy Sesong 4 Tovede ulltøfler Brunt skjerf og hvite og brune hansker fra H&M Armbånd 1001 filmer du må se før du dør Little Britain sesong 2 Gavekort på Bergen Storsenter Meget fornøyd med gavene så langt i år.. Gleder meg til å pakke opp de siste hhv. på hybelen og i Oslo Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Smårips: Husk å formatere mybooken til NTFS da, og drit i programmene som er med der, bare slett de. (Bare tips om du ikke er helt datafrelsts) /edit du har visst macbook, nevermind Endret 24. desember 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 det sedvanlige dusj settet (ikke en jul uten ) 7570414[/snapback] Det fikk jeg faktisk ikke i år, og jeg må si jeg savner det litt Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 -500 kr i gavekort på Jack And Jones -3550 kr i cash (ingen kjøper klær til meg, finner bare klær selv) -Noen kule tskjorter -Godteri -Utejakke/Bukse -Deodorant -Parfyme -Genser -Noe små stæsj -6 Bjørn Borg Boksere -Noen kule sokker Storfornøyd jeg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) armband fra god vennine. Solv. Syntes det var nydelig (ber alltid vennene mine gi meg noe som viser hva de foler for meg, altsa folelser, ikke penger ) fra pusen min en nydelig ring, som jeg bruker ca hver dag i et halskjede fordi den var litt for stor. Hun strikket ogsa noe til meg i flere frager, og skrev lapp for hver farge som fortalte hva de betydde og hva de sa om meg. Fra bestevennine en fikk jeg bokser. Fikk sjokk, for jeg forventet ikke noe. Fra den andre bestevenninen min og god vennine, vel, det far jeg se. De var sa trege Fra en annen bestevennine sa far jeg se hva som skjer. Stakkarn turte ikke kjope noe til meg og alt gikk bare galt...men er glad i lille henne for det foreldrene gav meg diverse: reise og ulykkes forsikring tror jeg for et ar. Der sparte jeg 1200 kr. sponsing pa flatskjerm og bidrag til salg av den gamle tven. Der ble det ca 3500 totalt for alt. Men leke med flatskjermen fikk jeg ikke, fordi den kom sa sent av onkel,kusine og bestefar og onkel og tante fikk jeg penger, bag og penger alt i alt er jeg veldig fornoyd Endret 24. desember 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk: 1800 kroner, mangler 300 til Ipod Håndkle Toalettveske To dvdfilmer Manneparfyme To gensere To flaxlodd Superundertøy Ny dyne Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Snowboardbriller Snowboardbukse Penger Genser T-skjorte Ralph Lauren Polo - parfyme og stick. Melkesjokolade Til nå, ikke fått av pappa enda Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg fikk: Siste Pondus-boka Hjemmestrikket lue med navnet mitt strikket inn i panna Dusjsett-ting Boxer + sokker (mamma synes visst jeg har for lite, selv om skuffen er full fra før) Genser + polo-genser (mamma på ferde igjen, tror jeg må ta hintet snart) DVD Penger! Endret 25. desember 2006 av Llandari Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk: - Xbox Live Vision web camera (Og headset som skal returneres ) - 250 kroner - Ett par sokker (Med stjerner...) - En underbukse (Army) - En t-skjorte - Twister/Dante's Peak double DVD. - To mugger (!) - Nidar Favoritter (Seigmann edition) - En drops-pose Jeg er visst verdt 6-700 kroner i år. Fikk alt i alt 6 gaver... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Grei nok jul for meg. - 2500 kr - 5 (!) gensere - Et par bukser - 3 DVD-filmer - NFS: Carbon - Undertøy/sokker/belte - Dusj sjampo/deo (typisk ) - Musematte - Godteri - Lampe til rommet mitt (den gamle ar skikkelig stygg) Det var vel alt. Dessuten fikk broren min diverse ting til Wii-en vår, og DVD-filmer. Så det kan jo jeg dra nytte av og Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 To stykker i familien min fikk mobil mens jeg fikk myke pakker. 7570314[/snapback] Haha, det tredje og siste medlemmet fikk iPod. Jeg kom helt klart dårligst ut i år. Men tsk tsk skal ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg