mikaragua Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 I år fikk jeg ... hm, to gensere, et skjerf, sesong 5 av Simpsons på DVD, et belte, en del kontantkort, GTA: VCS til PSP, en skjorte, et kjede og armbånd, fire-fem boksere, en haug av sokker, superundertøy, noen hundrelapper, ylang ylang massage oil, en Kirby, lommebok, en t-skjorte, deodoranter. Vet at det var noen småting til, får se om jeg kommer på det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hysteriet har akkurat gitt seg. Det er 5 barn her som er under 8 år, så det ble mye hyling og brøling når de fikk noe de ønsket seg veldig. Jeg fikk ca alt jeg hadde ønsket meg, så jeg er veldig fornøyd. Bøttevis med klær og godteri, ny jakke, div. deo, bøker ("Hva veide Elvis da han døde" og "Dumme, hvite menn"), en ekstern harddisk, en kaffekopp-termos-ting (som sto øvers på ønskelisten - suksess!), gavekort og noe penger. Det er sikkert noe jeg har glemt, men det var vel det viktigste. God jul, folkens. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk : Pcutstyr til 1600... Genser Lommylykt Manualer^^ 2 spill Shaolin Soccer^^ å gavekort... Lenke til kommentar
catolap Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En genser, to par sokker, björn borg-boxer, gavekort, Fleksnes-boksen og Walk the Line(filmen). Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk mange bra ting i år! 56k nei nei! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Arrested Development sesong 1-3 DVD boks, og Frostbite-film (svensk grøsser). Led Zeppelin armband. En fotskammel. T-skjorte. Tekst: "When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered dragon, remember you don't have to outrun the dragon; you just have to outrun the halfling." Rocky volym ett, og Books of Magic volume 1. Og en haug med penger + et gavekort på elkjøp. Veldig fornøyd med gavene i år! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hund! Samojed hund, kan hentest om 5 uker! Breitler vanntett kikkert 8x42 Minolta 3600HS blits Sokker Liggeunderlag lommelykt En god del godteri Lost season 1 ( til bursdagen) samt Season 2 til jul av broren min A clockwork orange, From Dusk til Dawn og Misery Superundertøy! Samt en god vanntett jakke ( bergans, norrøna elns) Endret 24. desember 2006 av Litejk Lenke til kommentar
hsds Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk en ekkel t-skjorte, en enda eklere skjorte. Fikk en dårlig parfyme som het Polo et eller annet.. Blå flaske.. Fikk 3 kinobiletter (yay!), en lighter ifra gran canaria (billig turist jugl) og en sjokoladerackert og til slutt et MicroSD 1 GB Sandisk minnekort.. Spiste middag i 4 minutter før vi ga opp, værste maten ever. Ganske ok jul Tror jeg bare driter i hele rukkelet med gaver neste år - er bare tull anyways. Nå står det en big one i ovnen for å kompensere for gummi pinnekjøttet vi hadde før i dag. - hsds Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Um. T-skjorter, gensere, sko, sengetøy, jakke, CD-R plater , 1000,- kr, boxere, noen ekle drops , MP3-spiller, stjerneskudd, fyrstikker, plumbo (!) og to stk. isposer. Enda ikke fått av damen eller pappa. Jeh, ya, ja. Endret 24. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En Samsung 26' LCD TV 5 Dagers tur til London (28 Desember til 02 Januar) Microsoft Habu Sopranos Sesong 5 Seinfeld Sesong 5 Call of Duty 3 (X360) Og ca. 4500,- Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ny braun barbermaskin 1001 Filmer du må se før du før (bok) DVD: Gudfaren collection DVD:Pirates of the Carribean: Dead Man's Chest DVD:Gjøkeredet Bavac pannebånd En hugo boss-deostick Et par Bjørn Dæhlie-sokker Superundertøy (obligatorisk) Samt 1500kr og et gavekort på 150kr på g-sport Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En Samsung 26' LCD TV5 Dagers tur til London (28 Desember til 02 Januar) Microsoft Habu Sopranos Sesong 5 Seinfeld Sesong 5 Call of Duty 3 (X360) Og ca. 4500,- 7570288[/snapback] Wow. Nice! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk: X360 Premium Tony Hawk Project 8 Project Gotham Racing 3 Gears Of War 3 Gavekort på Elkjøp. 2 Gavekort på Free Record Shop 2 Gensere Knee- og leggbeskyttere til motocross Kjørebriller til motocross. Godter. Modellbil som jeg må sette sammen og male den. CSI Miami, sesong 2. Sikkert noe jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk; Gavekort Penger Sjokolade Kryssordflaks Sopranos theme cd Seinfeld sesong 1& 2 dvd Moleskine kalenderbok Friis veske Pysj fra polarn o. pyre Bilderammer Bjørn Börg undertøy Kinogavekort Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Må slutte å lese denne tråden, folk får jo flere tusen kroner, tver og londonturer Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) I år: Ny seng 2 UMDer Pink Floyd Pulse DVD björn borg boxer, eu de toilette og toalettveske Fazermint Vekkerklokke Lampe Penger Deodoranter og slikt ny barbermaskin ganske fornøyd Endret 24. desember 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 To stykker i familien min fikk mobil mens jeg fikk myke pakker. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Må slutte å lese denne tråden, folk får jo flere tusen kroner, tver og londonturer 7570306[/snapback] Ja, bortskjemte jævler hele gjengen Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Faen, så evig rett jeg hadde. 2 gavekort, ett fra farmor og ett fra pappa og dama hans. Jævlig bra. Men bare 4 jævla kjøretimer da.. Er jo ikke dems feil at det er svindyrt å ta lappen da, men læl.. 4 kjøretimer og 2000 spenn. Wtf. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) La oss se.. - Penger (rundt 700,- tror jeg) - 1 gavekort på EB Games - 1 gavekort på Carlings (?) - Guild Wars: Nightfall - LG KG810 (yay) - 50 pack Sony DVD+R - Masse godteri Det var vel noe mer småting.. Edit: AAHH! Fikk 2 flaxlodd, hvor jeg vant 25,- på ett av dem. Endret 24. desember 2006 av Stish Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Så langt virker det som jeg leder hva angår höyeste gevinst på flaxlodd. Vant 40 kroner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg