Gå til innhold

Hva fikk du til jul i år?

Barista Bob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jobber selv i butikk og vi (på lik linje med mange andre) gir ikke tilbake pengene til kunden utenom at det er noe veldig spesielt. Du kan prøve deg da, men se til å dikt opp en ganske god løgn først! ;) Lykke til.

7589776[/snapback]

Det er ikke det at jeg hater LV-merket, jeg bare føler det er for litt eldre jenter, synes det ser så veslevoksent ut hvis jeg skulle gått med det. Jaja, får la den ligge i skapet noen år da, siden det skal en løgn til for å få pengene igjen og nyttårsforsettet mitt er å slutte og lyve.

Lenke til kommentar

- Gavekort: Carlings, 200,-

- Gavekort: Åhlens(?), 200,-

- 4 gensere jeg ikke likte, disse skal byttes i en bukse eller noe

- iPod Nano 8GB - jada, gave fra meg selv! ;)

- Klokke

- Hårvoks

- Burton snowboardbindinger, da jeg knakk de gamle i fjor

- Et ukjent beløp (kall det arv om du vil) som skulle bli brukt til bil til sommeren

- 3 stk. Bjørn Borg boksere

- Ullundertøy, Devold

- En sydentur fra farmor og farfar, da jeg ikke har anledning til å være med hele familien nå til sommeren

Jaaa, fornøyd med julegavene i år. Absolutt! ;)

Lenke til kommentar
Jobber selv i butikk og vi (på lik linje med mange andre) gir ikke tilbake pengene til kunden utenom at det er noe veldig spesielt. Du kan prøve deg da, men se til å dikt opp en ganske god løgn først! ;) Lykke til.

7589776[/snapback]

Det er ikke det at jeg hater LV-merket, jeg bare føler det er for litt eldre jenter, synes det ser så veslevoksent ut hvis jeg skulle gått med det. Jaja, får la den ligge i skapet noen år da, siden det skal en løgn til for å få pengene igjen og nyttårsforsettet mitt er å slutte og lyve.

7589846[/snapback]

Hehe, du kan prøve uten å lyve, eller du kan lyve FØR nyttårsaften (nyttårsforsettet teller vel ikke før nyttårsaften?). ;)

Lenke til kommentar

7589846[/snapback]

Du får nok dessverre ikke penger tilbake, jeg kjøpte selv et par julegaver på LV i år og alle fikk byttekort - men dette gjelder som sagt ikke for å få pengene tilbake.

Men hva slags LV-veske fikk du? Den kan fort ha kostet 10K, men LV har jo så mye annet fint i butikken, så du finner sikkert noe du liker. Er ikke denne typisk Thea? :)

p10883775_ph_hero.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

-2100,-

-Superman Returns (DVD)

-Adidas Ice Dive dusj sett /m Shower Gel(250ml) og deodorant (50ml)

-Hugo Boss deodorant (75ml)

-Logitech G7 laser trådløs

-Steelpad 4D 290 x 267mm

-Bestikksett (lol)

-Pose Twist

-Eske Toblerone

-Pose Alhgrens biler

-Pose Stjerne mix (liten)

-Sovepose fra mutter'n (hint at jeg skal ut? :innocent:)

nja d va no litt

Lenke til kommentar

-Masse Ullkle

-Lue

-Sokker

-2 Boxere

-Liten elefantskulptur

-Sjokolade

-Penger

-Telys-"brett"

-Bukse

-G3 Baron Telemarkski + bindinger :yes:

Og nå venter jeg på snøen :cool:

Er ganske fornøyd med Julaften, fornuftige gaver og god mat!

Edit: Har egentlig ikke fått skiene ennå, de ligger på et postkontor en eller annen plass. Fikk en boks med et papir ned i, med bilde av skiene, og at disse får jeg snart.

Endret av mummi-pappa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...