Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 er vel forskjell på alder å skulle jeg tro noen er gammle,andre er unge(unge barn får flere gaver enj oss på 20:P) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Må virkelig si at det fins enormt med mange bortsjemte mennesker her på forumet... (ikke alle nei, men mange) Er overasket over hvor mange foreldre som gir bort så store og dyre gjendstander. Så viss noen av de siser strømen er dyr, maten er dyr osv... ja huff (trenger jeg å si noe mer?) Viser kansje bare at vi i norge har alt for god råd... kunne faktisk ha tenkt meg en jul uten gaver 7578151[/snapback] har faktisk tenkt den samme tanken, hvis det fortsetter slik vi har sett de siste årene og folk nærmest forventer og få gaver til flerfoldige tusen og slikt til jul, hvor vil det egentlig ende? neste blir vel at en må få gaver for minst 10k ellers så vil du bli sett på som fattig? nei en jul uten gaver, eller få gaver hadde vært digg, så sant en har et godt lag med venner og familie... @signaturen din: jeg hater også WOW... Endret 26. desember 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 For det er ikke bra å få alt man peker på. 7578172[/snapback] Det er ingen som får alt de peker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 kong midas :D Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 For det er ikke bra å få alt man peker på. 7578172[/snapback] Det er ingen som får alt de peker på. 7578194[/snapback] mange her inne får det, ser slikt ut i vertfall.... Tror jeg faktisk aldri har fått gave som har vært dyrere enn 1000kr Kan jo si at det jeg fikk sammlet i år til jul og bursdagsgaver (ja jeg har bursdag 25. desember) kostet ca 800kr.... (og de fleste her knuser den ganske så heftig) Men jeg bryr meg ikke... jeg vet at jeg aldri kommer til å gi en 32" lcd til mitt barn, kommer aldri til å få en datamaskin i julegave osv! Ser også at flere av folk her inne får pc osv av foreldrene og trenger hjelp til å bygge den uten noe spesiell grunn. f.eks 3mai, eller 28september uten at det er noe med dagene... hva er dette for noe a Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 For det er ikke bra å få alt man peker på. 7578172[/snapback] Det er ingen som får alt de peker på. 7578194[/snapback] Regner med du skjønner hva jeg mener. Og som en annen sier, de som er litt yngre får mer enn de som begynner komme i 20-årene, og de forventer mye hvert år, og gjerne dyre ting. Ønsker seg kun dyre ting hvert år og blir skuffa når man ikke får så "fancy" gaver. Snakker selvfølgelig ikke om alle, men om veldig mange. Men må ikke glemme at mange har veldig store familier, og da blir det jo mange gaver. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Tror jeg skal klare og hugse alt Soundz vippestol med lyd i ryggen å på sidene Firkløver sjokoldae 500 kroner brennedvder WRC rally evolved (runda det samme natta) Masse klær statoiltermos Dvdhylle' USB penn 1gb plass sitteunderlag til tur. Stor armdåndsklokke med mange tffe funskjoner Trur det var det meste, for bare edite viss det var mer Endret 26. desember 2006 av Nellemann Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Men jeg bryr meg ikke... jeg vet at jeg aldri kommer til å gi en 32" lcd til mitt barn, kommer aldri til å få en datamaskin i julegave osv! 7578227[/snapback] Hvis jeg har penger til det, skal mitt barn få en 100" lcd, også skal jeg sende deg en mail etterpå Ser også at flere av folk her inne får pc osv av foreldrene og trenger hjelp til å bygge den uten noe spesiell grunn. f.eks 3mai, eller 28september uten at det er noe med dagene... hva er dette for noe a 7578227[/snapback] Jeg får også noen ganger litt dyre ting av foreldra mine. Kanskje fordi de har litt ekstra penger og vil bruke det på barna sine? Nei for guds skyld ikke gjør det Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Til nå hat jeg fått barbermaskin (som jeg forøvrig fikk på forskudd), fått to store cognac-glass fra Norsk Hydro og godtepose fra Farstad. Har vert offshore fra den 20. og skal ikke hjem før 3. januar. Håper jeg får noe fint når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg fikk: - En blå morgan, kassa gitar. - Medieval 2: Total War - Pirates of the Caribeean: Dead Man's Chest: Special Edition - En del godis, til en verdi av rundt 150kr til sammen. - To tøffe gensere - Fire nye bokser shorts, as requested. - Iron Maiden: A Matter of Life and Death - En DVD Dokumentar om Aleksander den Store. - Bilder fra en ski-tur, som utført i påsken. Tror det var alt. Har ikke vært så fornøyd med fangsten på år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) jeg fikk følgende til min 20 juleaften -3 bøker -sjokolade fotball spillere -Nidar sjokolade -en nissekondom -bingo flax -smykke -pæng(1500 sammenlagt:P) -kommunist lerke fra vaage(datasmurf som dere kjenner han som:P) den e kuul men det betse var KAMELÅSA (det er skiftnøkkle på dansk ifølge *ut i vår hage:D Endret 26. desember 2006 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
geil Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg sparte den største gava til slutt, den fra foreldrene og broren min. Frem til da hadde jeg bare fått småting. Boksere, trøyer og sokker og sånt. Men jeg ble veldig fornøyd da jeg åpnet den siste og fant dette: Nå mangler bare resten av pc'en Visste forresten at det var stort, men i himmelens navn og rike, kortet er monstrøst. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Orker ikke ramse opp alt, men jeg fikk digge Skullcandy øreplugger av dama og akustisk stålstrenger i heltre av mor og far Og en sort gigantisk morgenkåpe med hette. Mangler bare playboy mansion og sigar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Årets julegaver: Bok: Store Rock og Pop-leksikon CD: Cyanide: Jeg forstår ikke hva jeg gjør DVD: Voodoo Ritual (link) The Fast and The Furious: Tokyo Drift (link) Mark Knopfler: A Night in London (link) Ting: Vinglass Powerball Armbånd USB-nøkkel, 2 GB Sjokolade: Sfinx & Fazermint Høyttalere: Logitech Z-5500 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Mus: Microsoft Habu (Klikk på navnet for å se bilde av tingen) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 - 5000kr. (kjennerøs bestemor) - klær. - Deo, Eu de toalet og annet kroppsstæsj. - Noe rart crapp som jeg ikke vet hva er. - Noen Bjørn Borg boksere. Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 686 jakke burton lue volcom bokse Trial dekk webcam 2gb flash disc og litt cash Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 - 5000kr. (kjennerøs bestemor) 7578878[/snapback] Omg. Du er heldig du! Ny hardware da? Eller proteiner? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hadde ikke jeg hatt søsken hadde jeg fått så mye penger Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) - 5000kr. (kjennerøs bestemor) 7578878[/snapback] Omg. Du er heldig du! Ny hardware da? Eller proteiner? 7579302[/snapback] En venn av meg fikk 40.000 av besteforeldra sine Endret 26. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 40.000 Kr ?? Han er heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg