Gå til innhold

Hva fikk du til jul i år?


Barista Bob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Må virkelig si at det fins enormt med mange bortsjemte mennesker her på forumet... (ikke alle nei, men mange)

 

Er overasket over hvor mange foreldre som gir bort så store og dyre gjendstander.

Så viss noen av de siser strømen er dyr, maten er dyr osv... ja huff (trenger jeg å si noe mer?)

 

Viser kansje bare at vi i norge har alt for god råd... kunne faktisk ha tenkt meg en jul uten gaver :)

7578151[/snapback]

 

har faktisk tenkt den samme tanken, hvis det fortsetter slik vi har sett de siste årene og folk nærmest forventer og få gaver til flerfoldige tusen og slikt til jul, hvor vil det egentlig ende? neste blir vel at en må få gaver for minst 10k ellers så vil du bli sett på som fattig?

 

nei en jul uten gaver, eller få gaver hadde vært digg, så sant en har et godt lag med venner og familie...

 

@signaturen din: jeg hater også WOW...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
For det er ikke bra å få alt man peker på. ;)

7578172[/snapback]

 

Det er ingen som får alt de peker på.

7578194[/snapback]

mange her inne får det, ser slikt ut i vertfall....

Tror jeg faktisk aldri har fått gave som har vært dyrere enn 1000kr

Kan jo si at det jeg fikk sammlet i år til jul og bursdagsgaver (ja jeg har bursdag 25. desember) kostet ca 800kr.... (og de fleste her knuser den ganske så heftig)

Men jeg bryr meg ikke... jeg vet at jeg aldri kommer til å gi en 32" lcd til mitt barn, kommer aldri til å få en datamaskin i julegave osv!

 

Ser også at flere av folk her inne får pc osv av foreldrene og trenger hjelp til å bygge den uten noe spesiell grunn. f.eks 3mai, eller 28september uten at det er noe med dagene... hva er dette for noe a :ph34r:

Lenke til kommentar
For det er ikke bra å få alt man peker på. ;)

7578172[/snapback]

 

Det er ingen som får alt de peker på.

7578194[/snapback]

Regner med du skjønner hva jeg mener.

 

Og som en annen sier, de som er litt yngre får mer enn de som begynner komme i 20-årene, og de forventer mye hvert år, og gjerne dyre ting. Ønsker seg kun dyre ting hvert år og blir skuffa når man ikke får så "fancy" gaver. Snakker selvfølgelig ikke om alle, men om veldig mange. :)

Men må ikke glemme at mange har veldig store familier, og da blir det jo mange gaver.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal klare og hugse alt

Soundz vippestol med lyd i ryggen å på sidene

Firkløver sjokoldae

500 kroner

brennedvder

WRC rally evolved (runda det samme natta)

Masse klær

statoiltermos

Dvdhylle'

USB penn 1gb plass

sitteunderlag til tur.

Stor armdåndsklokke med mange tffe funskjoner

 

Trur det var det meste, for bare edite viss det var mer

Endret av Nellemann
Lenke til kommentar
Men jeg bryr meg ikke... jeg vet at jeg aldri kommer til å gi en 32" lcd til mitt barn, kommer aldri til å få en datamaskin i julegave osv!

7578227[/snapback]

Hvis jeg har penger til det, skal mitt barn få en 100" lcd, også skal jeg sende deg en mail etterpå

 

Ser også at flere av folk her inne får pc osv av foreldrene og trenger hjelp til å bygge den uten noe spesiell grunn. f.eks 3mai, eller 28september uten at det er noe med dagene... hva er dette for noe a  :ph34r:

7578227[/snapback]

Jeg får også noen ganger litt dyre ting av foreldra mine. Kanskje fordi de har litt ekstra penger og vil bruke det på barna sine? Nei for guds skyld ikke gjør det :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg fikk:

 

- En blå morgan, kassa gitar.

 

- Medieval 2: Total War

 

- Pirates of the Caribeean: Dead Man's Chest: Special Edition

 

- En del godis, til en verdi av rundt 150kr til sammen.

 

- To tøffe gensere

 

- Fire nye bokser shorts, as requested.

 

- Iron Maiden: A Matter of Life and Death

 

- En DVD Dokumentar om Aleksander den Store.

 

- Bilder fra en ski-tur, som utført i påsken.

 

 

 

Tror det var alt. Har ikke vært så fornøyd med fangsten på år. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

jeg fikk følgende til min 20 juleaften

 

 

-3 bøker

-sjokolade fotball spillere :p

-Nidar sjokolade

-en nissekondom

-bingo flax

-smykke

-pæng(1500 sammenlagt:P)

-kommunist lerke fra vaage(datasmurf som dere kjenner han som:P) den e kuul

 

 

men det betse var KAMELÅSA (det er skiftnøkkle på dansk ifølge *ut i vår hage:D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg sparte den største gava til slutt, den fra foreldrene og broren min. Frem til da hadde jeg bare fått småting. Boksere, trøyer og sokker og sånt. Men jeg ble veldig fornøyd da jeg åpnet den siste og fant dette:

 

box_card%20web.jpg

 

Nå mangler bare resten av pc'en :p

 

Visste forresten at det var stort, men i himmelens navn og rike, kortet er monstrøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...