Gå til innhold

Bærbar til bf2, max 9000kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha en bærbar pc på nyåret og trenger noen forslag til hva jeg bør velge.

Den skal først og fremst brukes til helt vanlig surfing og enkle oppgaver, men den skal også kunne klare bf2 med grei oppløsning.

Mine krav til den ellers er:

-Minimum 15,4" skjerm

-Stillegående

-Max 9000 kr

Kan noen fortelle meg hva jeg burde velge?

Hvilket skjermkort bør en bærbar pc ha for å kunne spille bf2 med middels/bra innstillinger??

Takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke så mange PC-er med bra grafikkort til under 9000. Den eneste jeg fant, var denne fra HP., samt denne fra Asus. Skal du kjøpe Asusen, bør du passe på å kjøpe en versjon med Turion64 X2, som er mye bedre enn Sempron. HP-en fins bare med Turion64 X2. HP-en har 17"-skjerm, mens Asusen har 15,4". Ellers vet jeg fint lite om disse maskinene, og hvordan kvaliteten er. Men både Asus og HP er kjent for å lage kvalitetsmaskiner.

Edit: rettet en skriveleif.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar
Takker for svar:)

Jeg har tenkt litt på Hp'n, men så kom jeg over denne packard bell pc'n hos Mpx.

Noen som har erfaringer med denne?

7571806[/snapback]

Ser man ene og alene på specsene til de to maskinene, ser det ut til at HP er klart best. Den er en tusenlapp billigere, men har marginalt bedre skjermkort, ellers er det mye likt. Merk også at Packaard Bell har den gamle Core(1) Duo, som er en god del dårligere enn Core2 Duo, og marginalt dårligere enn TurionX2.

Hvordan maskinene ellers er (konstruksjon, tastaturkvalitet, skjermkvalitet og så videre) har jeg dessverre ikke peiling på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...