Slutsky Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hei For noen dager siden fikk jeg min nye PC i posten. Er godt fornøyd med den, men det er en ting som er irriterende: Når jeg prøver å installere enkelte spill og programmer på PC kommer det plutselig opp en blåskjerm (se vedlegg) Etter ca ett minutt slå maskinen seg av av seg selv.. Noen som vet hva som kan være feil? Martin Vedlegg: Under det kvite feltet står det "or" og "your" Endret 23. desember 2006 av -=Martin=- Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Se vedlegget under. Kan det ha noe med det og gjøre? Jeg trudde ikke harddisken skulle ligge der? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg og fikk dette da var det DVD brenneren som var føkka prøv å koble fra den. Det kan være annet hardware og så prøv med floppy og hdd. Fønker ikke det er det bare til å klage. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei... Dette var hva jeg kunne finne om denne feilen : 0x000000F4: CRITICAL_OBJECT_TERMINATION (Click to consult the online MSDN article.) One of the many processes or threads crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated. As a result, the system can no longer function. Specific causes are many, and often best resolved by a careful history of the problem and the circumstances of the error message. One user, who experienced this on return from Standby mode on Win XP SP2, found the cause was that Windows was installed on a slave drive; compare KB 330100. Jeg anbefaler deg å sjekke hendelsesloggen i Windows XP, bpde systemloggen og programloggen, for å se om du kan finne ut HVA som feiler. Lykke til og God Jul. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 hva er forskjellen på slave drive og master drive? Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Beej80: Har skjekka loggene nå! Men det som står der er gresk for meg! Har lagt loggene som vedlegg. Er det noen som kan tolke dem for meg og si hva som er feil? Application.txt system.txt Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Bruk dette programmet for å avdekke feil på minnemodulene dine. Kan være de som er problemet. Testen bør gå i 8 til 12 timer. http://hcidesign.com/memtest/download.html Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 OK, takk for den.. Trur jeg kjører den i natt Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Testen fant ingen feil på minnemoduelene.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ... Har lagt loggene som vedlegg. Er det noen som kan tolke dem for meg og si hva som er feil? ... 7579724[/snapback] Du må se på detaljer på linjene med "error" og "warning". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå