erlend øye Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Beklager useriøs ordbruk, er bare veldig frustrert, men dette er likefult en viktig hendvendelse, håper på gladmelding om at serverne dems er fiksa e.l. (For det første, behersker selv engelsk veldig bra, men bare lurer, hvorfor heter det og hvorfor den vekslingen mellom MyPage/MinSide mens du er inne på sida? Hvorfor står alt plutselig på engelsk?) Om dere ikke har svar på det, så er det det her jeg egentlig lurer på: Har et pinlig problem, tør derfor ikke spørre mamma hvem som er fastlegen min. Hun vet adresse og kontor, men jeg tør ikke si at jeg trenger å gå til legen, for ho er en sladrekjerring uten like og liker å grave. Derfor trenger jeg å vite hvem det er, og det skal jo forsåvidt være mulig på en konfindensiell og grei måte, vba. MinSide -> "Min Familiedoktor". Men når jeg går inn på linken jeg så sårt trenger, kommer det ERROR. Uffatelig iriterende, hva i all verden skjer med det? HAR IKKE TID Å RINGE RUNDT, ALLE SIER JO BARE SPYDIG "MEN DET KAN DA IKKE JEG FORTELLE DEG, DET ER KONFIDENSIELT MELLOM DEG Å LEGEN DIN." (Jaha, ja. Men fortel meg HVEM som kan fortelle meg det da, om du og den jævla sekretærautoriteten din ikke strekker til.... Jheeez.... Begynner faen meg å haste nå ass.) Så seriøst, NOEN SOM VET NO?? Endret 23. desember 2006 av erlend øye Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Send mail til webmaster på siden og be han fikse problemet, for så å svare deg på mail? Evnt. prøv igjen litt senere i kveld/morgen. Hvis du trenger akutt legehjelp kan du forresten ringe 113. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Siden skulle vel ikke være oppe å gå før skattekortene kom ut Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 har du aldri vært hos legen din? Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Svir det mye?? neida..ta en telefon til kommunen din, så får du vite det der.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Legevakten kan hjelpe med små problemer hvis du liker å vente lenge i kø og ikke får tak i lege. Endret 26. desember 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbyg...visloginside.do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå