Mighty Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Noe for de litt avanserte moddere? http://www.twistedmods.com/modules.php?nam...ticle&artid=192 Trur jeg ville prøvd på en gammel skjerm først.. (kommer neppe til å tørre uansett) Lenke til kommentar
Hevi Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hehe,, dette er smart.. skjære vekk ventilasjons-hullene for så dekke til hullet etterpå :smile:) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Fet modd! =) Har nettop begynt vasking av skjermen... skal lakke den.... har lakka tastaut ramma mi, men har litt problemer med tastan.. skal prøve å få til att det står: "Cola" på tastan... :wink: Er en Cola fan skjønner dokker.... Skal sette inn plexi på Hdd, Kabinett, og CD..... Nokken som har gjort det på CD-Rom før???? Lura litt på om det går! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hmmm.... Må si meg litt enig med deg Hevi! er litt dumt å tette igjenn... Men så ut som han hadde god plass i skjermen, så hvorfor ikkje bare instalere ei vifte??? Med lys? Hadde vert fett! :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 http://www.twistedmods.com/modules.php?nam...ticle&artid=188 her er det jo en Guide! :wink: Detta ser tøft ut! Men jeg har Pioner slot-In! ??? noen som har gjort dette før?? Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 14:19, skrev CaNaBiS:hvorfor ikkje bare instalere ei vifte??? Han hadde jo nevnt 2vifter allerede... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 OK.. sry! men fan dah! den linken som er over her blei i feil emne! =/ , men er vell ikke så farli, noen som har gjort dette før`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå