Cryovat Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er godt å se fleire støtte seg opp mot 360, og går multiplatform Eg håper og ber om MGS4 enda 7565255[/snapback] Samme. Ikke fordi jeg har lyst å spille det, aldri vært fan av MGS, men tror effektene en 360-lansering ville ha på diverse nettfora ville bli utrolig underholdende å lese. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Idolmaster <3 http://www.youtube.com/watch?v=FNJR4ExiwLg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er godt å se fleire støtte seg opp mot 360, og går multiplatform Eg håper og ber om MGS4 enda 7565255[/snapback] Samme. Ikke fordi jeg har lyst å spille det, aldri vært fan av MGS, men tror effektene en 360-lansering ville ha på diverse nettfora ville bli utrolig underholdende å lese. 7565323[/snapback] Har heller aldri vært MGS-fan. Tror faktisk jeg kun har spilt det Special Missions-spillet, eller noe. Hadde vært moro å endelig fått prøvd spillet skikkelig. Men det kommer jeg ikke til å gjøre med mindre det kommer til X360. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Idolmaster <3 http://www.youtube.com/watch?v=FNJR4ExiwLg 7565336[/snapback] Synes de hadde gjort en veldig god jobb på å få til anime-looken i 3D. Men selve spillet, eh... Tror ikke det ville finne veien inn i hyllen med det første. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Haha, ja det grafiske manglet det lite på i det klippet. Men kunne neppe tenkt meg spillet sånn uten videre Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Idolmaster <3 http://www.youtube.com/watch?v=FNJR4ExiwLg 7565336[/snapback] Det var det første jeg tenkte også. Fikk litt sjokk da jeg så traileren for første gang og så at det var X360 eksklusiv Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Siden Blue dragon er en flopp så må vel alle ps3 spillene som ble sluppet til launch i japan være flopper: Det er vel fra et par dagers salg det er snakk om. http://gamesarefun.com/news.php?newsid=7344 Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Capcom er mine favoritter blant japanske utviklere og er den beste grunnen til å eie en gamecube i tillegg til ninty sine egne spill. Tidligere var det sega men det er ikke mye bra som kommer fra den kanten lengre gitt. Når kommer egentlig Shenmue 3? Konami er jeg ikke så begreistret for. Jeg har gått lei silent hill og metal gear solid var best når spillet var jo nettopp metal gear solid. Bli litt for svulstig story og for dårlig styringsmekanismer. Er mer fan av Tom Clancy spillene. Square/enix er ikke noen krise for meg om de ikke kommer til xbox360, men mange andre liker disse spillene så det hadde jo vært greit for dem. Nå gleder jeg meg til lost planet. Demoen var enormt bra og videoene som jeg har sett lover bra for resten. Endret 24. desember 2006 av mbiof Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul til alle sammen! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Capcom og Konami støtte er meget positivt i mine øyne. Square-Enix spillene har jeg ikke noe til overs for så det spiller ingen rolle om de støtter 360, men de har vel gitt ut et eksklusivt 360 spill de også. Var det ikke et space shoot'em up? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Capcom og Konami støtte er meget positivt i mine øyne. Square-Enix spillene har jeg ikke noe til overs for så det spiller ingen rolle om de støtter 360, men de har vel gitt ut et eksklusivt 360 spill de også. Var det ikke et space shoot'em up? 7568583[/snapback] Jo Project Sylpheed som ser så der ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå