Gå til innhold

3 nye skjermbilder av crysis

Anbefalte innlegg

LOL!

Det der er ikke ingame grafikk....

Det er consept art...

Det øverste er i hvert fall in-game. Etter min mening, i alle fall.

Hvordan kan se sammenligne et tegnet bilde med ingame grafikk?

Dette er INGAME:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3...803475&q=crysis

7568665[/snapback]

Tegnet??

Mulig det er 3D rendret, men ikke tegnet. Studer bildet litt så ser du det fort.

Jeg tror og mener det er ingame da, og ikke var det så veldig imponerendes heller. Mye fetere de bildene hvor det er masse farger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL!

Det er consept art...

Det øverste er i hvert fall in-game. Etter min mening, i alle fall.

Hvordan kan se sammenligne et tegnet bilde med ingame grafikk?

Dette er INGAME:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3...803475&q=crysis

7568665[/snapback]

Tegnet??

Mulig det er 3D rendret, men ikke tegnet. Studer bildet litt så ser du det fort.

Jeg tror og mener det er ingame da, og ikke var det så veldig imponerendes heller. Mye fetere de bildene hvor det er masse farger.

7570027[/snapback]

same shit om det er tegnet eller rendret.. det så mye dårligere ut enn INGAME videoen..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
LOL!

Det er consept art...

Om det der er concept art er det forferdelig dårlig concept art isåfall. Det er helt tydelig in-game. Hvorfor skulle de plutselig publisere concept art eller noe som ikke er in-game når alle de andre bildene vi har sett til nå tydelig er in-game? Tro det eller ei, slik grafikk er faktisk mulig for tiden. Utviklingen har gått fort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg synes spillet ser j*vlig bra ut, spesielt at "Fysikkmotoren tillater at man kan ødelegge omgivelsene".

ellers dette med at alt er "ned-iset" og blått er litt merkelig, men som filmen ovenfor og de jeg har linket til under viser, er iallefall ikke hele spillet slik.

ting som jeg ikke liker så godt er alle disse vesene / aliens`ene eller hva de nå er, blir litt vell fancy pancy for meg, men ser ut som om det er nok av vanlige enemy`s oxo.

ellers så ser det ut som om det er mange funksjoner man justerer med mus, altså den menyen som kommer opp med våpen instillinger, hvordan dette fungerer når man spiller er jo litt interessant, ser litt tungvindt ut.

det som iallefall er sikkert er at cryengine 2 ser fantastisk ut!

når farcry kom prøvde jeg såvidt "map editoren" som fulgte med, å med litt tid så kan man lage maps akkurat som man vil, å det er veldig enkelt (men det tar tid). å det håper jeg det blir til dette oxo.

mp delen av far cry ble/blir vell ikke brukt så mye etter hva jeg vet,(jeg hadde egentlig ikke tid til å prøve farcry mp noe særlig så jeg er ikke sikker) men potensialet er virkelig der, og på crysis er det vell enda mye mye bedre.

her er en link til en streame film med ingame play:

streaming ingame

kan lastes ned hær med mye bedre kvalitet:

Nedlasting (95.22MB)

å her er en link til en film (nedlasting) som viser litt av egenskapene til cryengine2:

Nedlasting (31.7mb)

eller streame hær:

streame

eller lastes ned med "hd" kvlitet hær:

"hd" kvalitet (ANBEFALES) 50 mb

PS:bare et lite tips. jeg bruker å laste fra greece på gamershell (om mulig) får bra fart derifra om de andre er trege, noe de noen ganger er.

Lenke til kommentar
Uten tvil et av de råeste spillene som kommeri 07, gleder meg så sykt!

en annen versjon av den første videoen jeps79 linka til:

http://media.pc.ign.com/media/694/694190/vids_1.html

se på CES 07 Developer Commentary (Off Screen) (January 9, 2007)-videoen der.

knallbra :love:

7800787[/snapback]

rått, laster ned hd videoen nå, gikk ikke å laste ned fra siden du linket til, bare dårligere kvalitet streaming. (eller så må man betale)

kan lastes ned hær:CES 07 Developer Commentary Video (obs 236.4mb)

Lenke til kommentar
LOL!

Det er consept art...

7568665[/snapback]

I beg to differ. Masse bevis på både bilde 1 og 3 som indikerer at det er in-game/in-engine. anti-aliasing, clipping, og blurry teksturer som viser at det iallefall er in-engine.

Lenke til kommentar

samme sak som på Gears of War. den første tvreklamen som kom. der hvor alle sa det var INGAME grafikk og det var det også! men såklart pyntet på med litt småeffekter. men saken er at de fleste spill som kommer nå bruke ingamegrafikk til kuttsener (story sener). og det ser ut som dem har tatt noen bilder av det (kutt sener) på disse 3 bildene av Crysis. det med at det er så "grått" er jo at det er vinter der masse snø. sier seg selv at det ikke skal være så mye farger da.

men gleder meg veldig til dette spillet! kommer til og bli ganske så bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...