Gå til innhold

Diskusjon mellom meg og noen andre. Trenger deres mening..

CFD

Anbefalte innlegg

Hallo.

Idag så kom jeg opp i en liten diskusjon på skolen.

Er vell etter hva dere synes siden han jeg diskuterte (Han hadde med seg 6personer) sa at jeg hadde dumme argumenter.

(Det kan legges til at han er medlem av "Den Kule" gruppa i klassen ,mens jeg og en annen er Nerdegruppa i klassen)

Jeg tok lysrøret til ruben fordi han blendet meg med det og han ikke ville høre når jeg sa at han skulle slå det av , eller vende det i en annen rettning. Jeg la det ved siden av datamaskinen jeg satt ved gikk ut fra datarommet. Når jeg kom igjen hadde noen tatt lysrøret og knust det. Han sa at det var min skjyld siden det var knust siden jeg hadde tatt det ut av lampen.

Så kom dette 2dager senere

Etter at vi har tatt med høytalere til datarommet ble vi ble kastet ut ifra datarommet fordi vi spilte for høy musikk. Jeg sa:

Hvis vi skal tenke etter ruben sin tankegang så er det jo Onar sin skjyld at vi ble kastet ut (Onar Tok med Høytalerne)

Han var jo nede på Mat Automaten i 1.Etg så han gjorde jo ingenting.

Jeg trakk fram dette med lysrøret og Ruben sa at de absolutt ikke hadde noen sammenheng ,men jeg var jo helt uenig fordi disse historiene har mye i likt i seg..

Hvem synes dere har rett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...