TanglewoodD Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Heisann, kjøpte en 8pack med Rosin boller istad, da jeg tok en, og tygde i meg den, så kom en firkanta metall bit i tanna, det gjorde jæææ***ig vondt, og jeg vil klage på Coop, for jeg har vondt i tanna i ettertid. Hvor kan jeg kontakte coop, og hva kan være galt med tanna ? Det er som om jeg har hull =/ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ta et bilde av metallbiten, ta bilder av tennene dine, av posen, osv. Dokumenter alt sammen, og send et skikkelig brev til dem. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Sjekk ut denne siden Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du kan prøve på Coop sine sider... Men eg trur vg kommer til å bli glad for å få ein ny ting i maten repotasje, pluss vist du er heldig så får du 10000 spenn Lenke til kommentar
Snø Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Coop selger jo bare varer videre. Du må heller klage på den fabrikken som lagde de bollene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Fant en metalbit i en skinkepakke og sendte den inn til Gilde. Fikk 500kr. I ettertid kunne jeg vel ha pressa dem for mer, hvis jeg trua med å gå til avisa Endret 23. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Sendte mail nå. Faen asså, er liksom ikke mye de kan gjøre med det.. metallbiten tilsvarer ca 1*1 cm og var jævla vond å tygge på =/ Men men, sendte mailen nå, så får se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Coop selger jo bare varer videre. Du må heller klage på den fabrikken som lagde de bollene. 7564660[/snapback] nei coop har ansvaret for varene de selger. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Send en mail til VG også, og spør om det er noe som de vil skrive om. Vent til du får svar fra COOP da, så har du mere å fortelle. Vil gjerne lese om det i VG'n Samt du får kanskje penger for det. (både fra coop (erstatnig) og vg) Endret 24. desember 2006 av Steina Lenke til kommentar
FM Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Genialt å bli rik på å finne metallbit i bolle. VG har ikke så mye å skrive om, så det er bare å prøve! Lenke til kommentar
varmit Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 TV2 hjelper deg eller forbrukerinspektørene! Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) mulig du får en liten kompensasjon fra coop eller erstatning vis du må til tannlegen eller noe sånn. tror ikke du tjener noe på å gå til vg, da vil de nok skrive en liten artikkel kanskje, og du vil få en offentlig unnskyldning og forklaring fra coop sin side! noe sånn som at det er en feil fra fabrikken sin side, ikke så mye å gjøre, vi tar inn alle boller osv... Endret 27. desember 2006 av homer1990 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 TV2 hjelper deg eller forbrukerinspektørene! 7575160[/snapback] de går du bare til dersom du ikke får hjelp ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå