Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Små prikker på penis - hva er det?

Gjest HvaSkjer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
hehe alt er egentlig rart å tenke på til en vis grad:P

7589830[/snapback]

Jepp :!:

Jeg tenkte veldig mye da jeg fikk ett anfall, at alle mennesker var en illusjon, altså bare en fantasi i hodet mitt.. :!: Og at når noen sa noe som jeg tenkte, så var det på grunn av at jeg fantaserte hele greia.. :!:

Man vet jo aldri..? ;)

Neida, men nå skal jeg sove natta! :blush:

Lenke til kommentar

Sånne har jeg og! Uff. Utrolig deilig å vite at det ikke er noe farlig, og at flere har det.

Men jeg har ikke bare på undersiden, men også på oversiden. Men mest på undersiden. Litt rundt hele penis rundt 2-3 cm på rota, og hele veien ut på undersiden. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Dette er naturlige prikker som mange gutter i postpuberteten har rundt randen av penishodet. De er små, står tett og er gul/rosa av farge. Og er helt ufarlig og skal ikke behandles. På engelsk kalles de for pearly penile papules.

Er du i tvil oppsøker du legen. Husk å ta vare på stell og baller.

7574030[/snapback]

Jeg har selv en del sånne. Vet at de ikke er farlig, men det er jo ikke så særlig "pent" å ha det på pikken for å si det rett ut. Noen som vet en måte å "behandle" det på? altså fjerne de? Inne noe drastisk, men tenker om det gjerne finner noen kremer etc. :)

Lenke til kommentar
Er noe jeg har lurt på lenge; Er det uvanlig å ha litt hår på selve huden PÅ penisen? :)

7611176[/snapback]

Jeg har det. Vokser ikke så langt utover, men det synes.

Lenke til kommentar

Nå som vi prater om prikker på penis.. Jeg er fult klar over at det er prikker under forhuden , ved glans/penishode, men midt på stakan har jeg kanskj 5bitte bitte små prikker som er samlet.

Gud vet hva det er.

Tror jeg fant ut hva det var på 1 side.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Trådstarter mener vel på skaftet, han også. Det er der jeg har mine (over hårfestet på skaftet). Skjønner ikke hvorfor det er der de er, men men.

Lenke til kommentar

Det kan også være kjønnsvorter, og da må man pensle på et middel på prikkene til de går vekk. Det er den som florerer mest i Norge for tiden. Men hvis det er bare vanlige små prikker er det nok ingenting å bekymre seg for, men ellers er det lurt å sjekke seg hver tredje måned hvis en er seksuelt aktiv. You never know.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...