Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Små prikker på penis - hva er det?

Gjest HvaSkjer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
hehe alt er egentlig rart å tenke på til en vis grad:P

7589830[/snapback]

Jepp :!:

Jeg tenkte veldig mye da jeg fikk ett anfall, at alle mennesker var en illusjon, altså bare en fantasi i hodet mitt.. :!: Og at når noen sa noe som jeg tenkte, så var det på grunn av at jeg fantaserte hele greia.. :!:

Man vet jo aldri..? ;)

Neida, men nå skal jeg sove natta! :blush:

Dette er naturlige prikker som mange gutter i postpuberteten har rundt randen av penishodet. De er små, står tett og er gul/rosa av farge. Og er helt ufarlig og skal ikke behandles. På engelsk kalles de for pearly penile papules.

Er du i tvil oppsøker du legen. Husk å ta vare på stell og baller.

7574030[/snapback]

Jeg har selv en del sånne. Vet at de ikke er farlig, men det er jo ikke så særlig "pent" å ha det på pikken for å si det rett ut. Noen som vet en måte å "behandle" det på? altså fjerne de? Inne noe drastisk, men tenker om det gjerne finner noen kremer etc. :)

Nå som vi prater om prikker på penis.. Jeg er fult klar over at det er prikker under forhuden , ved glans/penishode, men midt på stakan har jeg kanskj 5bitte bitte små prikker som er samlet.

Gud vet hva det er.

Tror jeg fant ut hva det var på 1 side.

Endret av FirstPrice

Det kan også være kjønnsvorter, og da må man pensle på et middel på prikkene til de går vekk. Det er den som florerer mest i Norge for tiden. Men hvis det er bare vanlige små prikker er det nok ingenting å bekymre seg for, men ellers er det lurt å sjekke seg hver tredje måned hvis en er seksuelt aktiv. You never know.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...