L4r5 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 null julestemning her... Savner ungene og er null snø Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke julestemning i det hele tatt.. Det er jo ikke snø ute en gang bare 5+ grader å regn.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Savner litt den tida når jeg var liten, gav gaver til alle jeg kjente, fikk rundt 50 gaver å åpne, var superduperspent i flere uker før julaften, kunne ikke vente på å åpne gaver. Jeg hadde en lang liste med saker jeg ønsket meg, skrev liste og satt opp på kjøleskapet, hintet til foreldrene om hva de måtte kjøpe. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Litt dårligere julestemning med regn i stedet for snø. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Lite julesteming her gitt.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har svak julestemning. det skulle vert snø Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Julestemning? Prøver litt med den låta her Men.. Ser ikke ut som om det hjelper noe.. Treet er pynta og huset ordnet opp.. Alt var egentlig bedre når man var liten syntes jeg. De siste åra har jeg begynt å bli med i kirken på julaften og det får vanligvis stemningen til å skyte i været, samt at man da kommer hjem til gløgg, ribbe og surkål, alltid like koselig Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 niks julestemning Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Her finns det ikke julestemning. Det er ikke snø. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ikke noe julestemning og det er bra Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er kommer litt siste par dagene. Har man unger så er man forpliktet til å være i julestemning.. Men så er det også mye gøy også med de små i denne tiden. Blir faktisk pappa for 2 gang i romjula (om alt går etter plan!), så fokus er vel mest på det nå. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er kommer litt siste par dagene. Har man unger så er man forpliktet til å være i julestemning.. Men så er det også mye gøy også med de små i denne tiden. Blir faktisk pappa for 2 gang i romjula (om alt går etter plan!), så fokus er vel mest på det nå. 7566948[/snapback] Grattis Jeg fikk julestemning av å se det nypyntede treet med gaver under idag jeg =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg ikke i noe særlig julestemning jeg. Tok et bilde av TV'n som kanskje kan hjelpe andre til å komme i stemmning. Julestemningen kommer etterhvert (snakker av erfaring) God Jul! Endret 24. desember 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 lite julestemning uten snø, men skal prøve å dra fram litt med godteri og gode gamle donald duck på tv ;D Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 her i kr.sand er det ikke noe snø blir vel ikke hvit jul i år men stemninga er på topp! hvertfall på andøya Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nå har jeg litt julestemning, ettersom det er det stresset med å komme seg til der vi skal feire jul som tar litt over en time i bil og greier Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Oppatering! Våkne til kirkeklokkene, dra meg opp til rundstykker & geitost, for å så se juletreet med gaver og lukte røkelse... Nå er jeg i julestemning. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Her finnes det ikke julestemning i det hele tatt, litt pga at dama slo opp i dag, og litt pga ikke noe snø og resten pga diverse familieproblemer.. 7564956[/snapback] Feig måte å si at jeg har ikke kjøpt julegave på? Liten stemning her. Men er jo litt da Blir bedre utover dagen når alle har masse "God Jul" overalt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Julestemning?...naah. ikke noe særlig av det her nei. blir vell sittende her hele dagen. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 ikke noe spesielt julestemning her nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå