Ascubal Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Her finnes det ikke julestemning i det hele tatt, litt pga at dama slo opp i dag, og litt pga ikke noe snø og resten pga diverse familieproblemer.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er lite julestemning i huset her ja, må vel innrøyma det ja. Har aldri vært så dårlig som nå, det føles som om vi er kommet til midten av oktober. MEN, man har da fri til 2. januar.... hooooooi! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nei, jeg er mer deppa og forbanna. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Her finnes det ikke julestemning i det hele tatt, litt pga at dama slo opp i dag, og litt pga ikke noe snø og resten pga diverse familieproblemer.. 7564956[/snapback] Trist! Og enda nå i jula? Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Prøver å prøver, sier god jul til de fleste osv.. så det hjelper det Men, det blir aldri jul uten snø, og derfor blir ikke julestemningen komplett.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jepp, i jula ja.. Men heldigvis fikk jeg besøke tanta mi og "feire" jul her, det er ihvertfall bedre enn og "feire" jul aleine.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er akkurat kommet i bittelitt julestemning. Takket være snøen som har kommet de siste dagene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Snøen er borte, så det er vanskelig. Men så lenge det er mørkt og jeg slipper å se det grønne gresset uttafor, så går det greit. Har spist pepperkaker og sett på "Hjelp det er juleferie" i kveld, så julestemningen er snart på plass. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Null julestemning her også. Prøvde å dra til foreldrene for å faktisk slappe av, men har bare endt å bli stressa av å ikke jobbe og trene. Heldigvis gidder vi ikke styre med julepresanger, selv om jeg kjøper en Wii til meg selv etter jul (kanskje jeg kaster på en 21" lcd også, men nok om det ). Savner egentlig følelsen jeg hadde da jeg var liten hvor jeg så vidt klarte å sovne dagen før, og var helt i ekstase. Alle husker vel foreldre som bare ønsket seg snille gutter/jenter, og gu så snille vi var (ihvertfall de to siste dagene). Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nei, er ikke i julestemning.... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 lite julestemning her også...ikke snø eller noe, bare regn Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke hatt julestemning på lenge, spesielt i år. Har kanskje noe med at det ikke er snø.. hadde egentlig bare julestemning som barn. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Julestemning? Aldri hørt om... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er ikke akkurat i julestemning nei Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke hatt julestemning på 9 år. Julen er for barn, og folk som elsker å være med familien. Ikke for oss andre. Evig irriterende at de to gruppene har klart å tvinge dritten på alle oss andre. Kristendommen har såklart en god del av skylden (Som vanlig). Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke hatt julestemning på 9 år. Julen er for barn, og folk som elsker å være med familien. Ikke for oss andre. Evig irriterende at de to gruppene har klart å tvinge dritten på alle oss andre. Kristendommen har såklart en god del av skylden (Som vanlig). 7565914[/snapback] Er ikke rart du ikke har julestemning... (Surpomp) Lenke til kommentar
flippant Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ingen snø. Ingen julestemning i år heller. Det pleier å komme et snev av den når vi spiser julemiddag, men i år skal vi ha tapas. Ikke skal vi ha juletre heller, så det blir nok dårlig med stemning. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ikke noe snø og heller ingenting å glede seg til. Jeg har ikke hatt julestemning på mange år. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ble da julestemning i løpet av granpyntinga Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 jeg har jobba bort hele "førjulsperioden", så gikk glipp av alle tradisjonene som vanligvis gir meg en smule julestemning. for meg er Desember akkuratt som alle andre månder, med unntak av alt maset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå