Gå til innhold

Er du i julestemning?


4588pkdkrikue5c

Anbefalte innlegg

Idag er det lille julaften allerede. Det er helt uforståelig, og jeg handlet det siste av gaver ferdig idag!

Når folk snur seg til meg med brede smil og ønsker meg god jul greier jeg ikke ta dem seriøst! Jul allerede nå?!

Noen andre som har det som meg, eller hvordan er det med deres julesteming?

Uansett hvordan julestemningen er, er iallefall stemning på topp her på forumet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For første gang i hele mitt liv så opplever jeg jula uten snø, men jeg prøver å se positivt på det meste. Det må jeg denne julen hvor omtrent alt er blitt snudd på hodet. Våknet i morrest til et ferdigpyntet hus, spiste god frokost og dro på jobb. Da jeg kom hjem kjente jeg at nå hadde jeg et snev av julestemning. Så ja, er da i litt julestemning!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Nehh. Liker ikke julen. Stress stress, alle skal være så fordømt glade, så skal man fikse juletre, lage mat, kjøpe pakker som INGEN liker, også er det hele over, og man sitter igjen med 5 kilo ekstra fett på kroppen.

 

Julestemning? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Heller dårlig med julestemning. Den fine settingen med rim på trærne smelta i går, men da hadde vi i det minste svære julefest :love:

 

I dag møtte jeg to gode kjente på senteret, ei dame/jente, alt etter som og fikk god klem; hu er alltid i godt humør, så det kan jo ikke unngås at det smitter :D Og en kompis som det blei håndtrykk og julehilsner med. Dessverre ikke helt klart, dessuten mangler treet fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...