4588pkdkrikue5c Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Idag er det lille julaften allerede. Det er helt uforståelig, og jeg handlet det siste av gaver ferdig idag! Når folk snur seg til meg med brede smil og ønsker meg god jul greier jeg ikke ta dem seriøst! Jul allerede nå?! Noen andre som har det som meg, eller hvordan er det med deres julesteming? Uansett hvordan julestemningen er, er iallefall stemning på topp her på forumet Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Eier ikke julestemning av en eller annen grunn, føler for og stikke bort til en kompis av meg men tror ikke han er hjemme. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kjenner meg veldig igjen! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Julestemningen i år er mye bedere en i fjor. Idag har jeg nemelig forbredt meg, og prøvd å bygge opp så mye julestemning som jeg klarer Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 For første gang i hele mitt liv så opplever jeg jula uten snø, men jeg prøver å se positivt på det meste. Det må jeg denne julen hvor omtrent alt er blitt snudd på hodet. Våknet i morrest til et ferdigpyntet hus, spiste god frokost og dro på jobb. Da jeg kom hjem kjente jeg at nå hadde jeg et snev av julestemning. Så ja, er da i litt julestemning! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke noen julestemning, jula = fri i 2 uker, god mat, godteri, tv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg er ikke i julestemning. Her er både snø og pynt oppe, men det føles som en helt vanlig hverdag Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Det hadde vært flott om vi kunne fått noen gode tips om hvordan vi kom i julestemning da Det er bare helt umulig for min del, men jeg tenker at når lukten av ribbe setter inn, og vinduene har hvit dogg i hjørnene at jeg kanskje kjenner en liten følelse i magen..? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke vært i julestemning på sikkert 10 år. Jeg savner den barnlige følelsen. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er alene hjemme. Å spise juleribbe alene er kanskje ikke den morsomste opplevelsen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nehh. Liker ikke julen. Stress stress, alle skal være så fordømt glade, så skal man fikse juletre, lage mat, kjøpe pakker som INGEN liker, også er det hele over, og man sitter igjen med 5 kilo ekstra fett på kroppen. Julestemning? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Lite julestemning her. Prøver å lokke det fram med litt juleøl og godteri foran TV'en. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Lite julestemning her ja. =\ Ingen snø som vanlig, og tror ikke akuratt Arch Enemy kommer godt med når det gjelder å bygge opp stemningen heller... *skifte sang* Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nei julestemningen er ikke her heller... men den kommer ganske sikkert i morra! masse disny tegnefilmer+tre nøtter til askepott Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Null julestemning her også... jeg bare våkne en dag å så på klokka... "den 20ende?".. tia går fort å føle lissm ikkje at d e jul.. bare.. fri.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Heller dårlig med julestemning. Den fine settingen med rim på trærne smelta i går, men da hadde vi i det minste svære julefest I dag møtte jeg to gode kjente på senteret, ei dame/jente, alt etter som og fikk god klem; hu er alltid i godt humør, så det kan jo ikke unngås at det smitter Og en kompis som det blei håndtrykk og julehilsner med. Dessverre ikke helt klart, dessuten mangler treet fortsatt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg eier ikke julestemning i år. Har nok mye med å gjøre at det ikke har snødd bitte bitte bitte litt i hele desember. Endret 23. desember 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har null julestemning. Har ikke hatt det på mange år. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke hatt julestemning på flere år, men i år er det ekstra ille. Sikkert på grunn at det finnes ikke noe snø her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå