Gå til innhold

hvilke klasser gjør mest damage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Retribution-paladins har bedre sustained dps enn druids (uavhengig av specc), shamans (også helt uavhengig) priests (usikker på shadow priest og sustained dps).. så ikke kødd med oss..

7565547[/snapback]

 

Jeg klarer ca 600 dps med vanlige raidbuffs. :)

7566328[/snapback]

 

Klarer du holde det gående uten å tømme deg helt for mana?

 

Selv klarer jeg rundt ~520 DPS antar jeg. (Får ikke spille retripala i raids :()

Lenke til kommentar
Retribution-paladins har bedre sustained dps enn druids (uavhengig av specc), shamans (også helt uavhengig) priests (usikker på shadow priest og sustained dps).. så ikke kødd med oss..

7565547[/snapback]

 

Jeg klarer ca 600 dps med vanlige raidbuffs. :)

7566328[/snapback]

 

Klarer du holde det gående uten å tømme deg helt for mana?

 

Selv klarer jeg rundt ~520 DPS antar jeg. (Får ikke spille retripala i raids :()

7566513[/snapback]

 

Går greit det. Eneste problemet er aggro, men har ikke prøvd skikkelig med -threat talents enda. Når det er i boks så snakker vi flising. :)

Lenke til kommentar

ja warlock har vill dps i AV og andre pvp instancer. ettersom att de bare kan løpe rundt og dote ett ubregrenset antal spillere med instant dots la oss tenke oss 20 spillere på en plass dotere alle de siden han står på et tpunkt bare castere kan nå han de er opptatt med og skyte de som er mere synlige da kan locken bare stå der og dote mens alt dør etter en liten stund. alt for imba. burde vært noe slikt att locks bare kunne dote ett par forskjellige targets med hver dots. og att ogs ådotene gikk bort fra infiserte når warlocken dør.

Lenke til kommentar
Er det slik at når kjæresten din som gir deg HIV dør, så blir du frisk?

 

Som vanlig skal noen sammenligne ting i WoW med virkeligheten :p

 

Er det slik at man kan bære rundt på 50 sverd i virkeligheten? ops nei :O

7569024[/snapback]

 

Det er gjerne en litt mer reell sammenligning at en sykdom eller forbannelse ikke går bort etter at skaperen dør, enn at man skal hindre gameplay på en latterlig måte.

Lenke til kommentar
Er det slik at når kjæresten din som gir deg HIV dør, så blir du frisk?

 

Som vanlig skal noen sammenligne ting i WoW med virkeligheten :p

 

Er det slik at man kan bære rundt på 50 sverd i virkeligheten? ops nei :O

7569024[/snapback]

 

Det er gjerne en litt mer reell sammenligning at en sykdom eller forbannelse ikke går bort etter at skaperen dør, enn at man skal hindre gameplay på en latterlig måte.

7569134[/snapback]

kan jeg gjør at du dauer om 18 sekunder ved å stå 30 yards (usikker på meter) ved å peke på deg, og at du ikke merker forskjell rett før du dør. Og kan jeg da ta pengene dine så forsvinner alt av klær og kjøtt? Nei...

Lenke til kommentar
og att ogs ådotene gikk bort fra infiserte når warlocken dør.

7568671[/snapback]

 

Er det slik at når kjæresten din som gir deg HIV dør, så blir du frisk?

7568766[/snapback]

 

Jeez.. er det vanlig at folk kan skru av korka på helath potions og drikke den mens de dualwielder to svære økser og denger på en 20 meter høy drage? eller at en rogue går rundt 3 meter unna deg men du ser han ikke for han er i 'stealth'? ikke? jeg kan fortsette i evigheter. det er et spill. fantasyspill faktisk. sammenligninger med rl er latterlig.

 

og ja, doter burde gå ut når man dør, og man burde ikke kunne dote 40 mennesker på en gang (jfr. mage aoe nerf).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...