Den Røde Tsar Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Maskinen gir så godt som ingen tegn når jeg skrur den på på vanlig måte, dvs, den fungerer ikke. Rød lampe på hk lyser, indikerer at PSU fungerer. Jeg har prøvd å bruke ledningene fra startknappen, feil på knappen er utelukket. Jeg har tatt ut lithium batteri. Jeg har kjørt igjennom vanlig feilsøking for mitt hk, abit Nf7. Det eneste jeg merker meg er en høyfrekvent veldig lav summetone fra PC, som det er litt forandring i når jeg kobler sammen ledningene til av/på knappen. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvis start knapp ledningene kobles isammen , må dette bare bli en kort periode som puls, ikke som kontinuerlig kobling. Maskinen slås da bare av igjen, og du har er tilbake til startspenning ifra PSU som den LED indikerer. Men prøv en jumpstart av PSU og kontrollmål spenninger. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Hvordan foretas en slik jumpstart? Jeg er litt sjaber på PC mekking generelt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 det samme problemet(noe lignende) fikk bestemorra mi hu dro til elkjøp og de fiksa det får 250 trur jeg! (hu kjenner eier så hu fikk halv pris elns! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå